Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Mieszana edukacja – blended learning
2008-11-04 13:40:55

W świadomości większości ludzi zapisała się już definicja e-learningu, jako nauczania na odległość z wykorzystaniem multimediów, czyli przykładowo internetu, iPod-a, czy odtwarzacza CD. Powszechnie znane stały się także plusy i minusy tego nowoczesnego nauczania, a także jego zastosowanie. Obecnie podejście do e-learningu zaczyna nieco się zmieniać. Polega to przede wszystkim na tym, że poszukiwane są metody skutecznego łączenia edukacji przyszłości z nauczaniem tradycyjnym.

Artykuł Mieszana edukacja – blended learning
Największy na świecie otwarty uniwersytet udostępnia usługi edukacyjne za pośrednictwem urządzeń mobilnych
2009-11-03 11:32:19

Nauka przez telefon komórkowy dla około 2,5 mln studentów E-nauka w wiejskich regionach Indii Usługi edukacyjne w 34 krajach partnerskich

Perfekcyjnie. Kropka.
2010-02-01 10:35:18

Toyota jest duża i odnosi sukcesy, dzięki żywej filozofii Lean Management. Toyota silnie odczuła skutki kryzysu gospodarczego. Czy w związku z tym idea Lean Management umarła? W żadnym wypadku, mówią Jeffrey K.Liker oraz Frank Krause.

Artykuł Perfekcyjnie. Kropka.
8 marca - ostatni dzień promocji szkoleń dla handlowców
2010-02-28 19:10:10

8 marca to ostatni dzień promocji szkoleń "Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji" i "Poszukiwanie i Pozyskiwanie Nowych Klientów".

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia marketing Turystyczne Coaching Lublin

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.