Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Języki - w grupie czy samemu?
2008-10-01 11:49:14

Agnieszka Danowska z Gazety Wyborczej postanowiła zapoznać się z opinią dyrektora zarządzającego szkołą językową w kwestii doboru odpowiedniej metody nauki języka obcego. Ponieważ odpowiedni wybór zajęć z języka obcego dopiero gwarantuje efektywność naszej nauki.

Polacy nie mają ochoty i pieniędzy na dokształcanie
2008-08-10 11:22:53

Jesteśmy euronieukami. Nie chcemy się dokształcać. Pod tym względem gorzej od nas wypadają tylko Czesi, Hiszpanie i Rumuni. Z najnowszych badań ośrodka IPSOS wynika, że mniej niż połowa (47 proc.) Polaków chciałaby poszerzać wiedzę po ukończeniu szkoły czy studiów.

Artykuł Polacy nie mają ochoty i pieniędzy na dokształcanie
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR
2008-04-11 13:31:45

Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego,

Kurs PHP. Wstęp do programowania w języku skryptowym
2008-03-21 12:51:05

Celem tego kursu nie jest przekazanie wiedzy encyklopedycznej na temat PHP, ale praktycznych porad, które każdemu pozwolą na tworzenie ciekawych i funkcjonalnych aplikacji. Dlatego na początku powiedzmy tylko, że PHP (akronim rekursywny „PHP: Hypertext Preprocessor”) to język skryptowy wykonywany po stronie serwera (przez co oferuje większe możliwości niż np. JavaScript) o składni podobnej do C/C++, za pomocą którego tworzymy zaawansowane programy wykorzystywane głównie na stronach WWW.

Artykuł Kurs PHP. Wstęp do programowania w języku skryptowym

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia Hobbystyczne szkolenie Małopolskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.