* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. Termin: 2025-05-14 - 2025-05-14 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie |
490.00245.00 zł 245.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Rozporządzenia REACH i CLP oraz ustawa o substancjach i mieszaninach chemicznych - obowiązki dalszycJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu omówimy m.in. zagadnienia: wymagania w zakresie kart charakterystyki, przekazywanie informacji w łańcuchu dostaw, procedurę uzyskiwania zezwoleń, stosowanie ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach. Termin: 2025-05-26 - 2025-05-26 Lokacja: online, Mazowieckie |
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
![]() |
XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 20092008-10-31 10:02:44Data 11 - 14 lutego 2009Tereny targowe Hala nr 1, Łódź, ul. Stefanowskiego 30 |
![]() |
Odrzucenie części nowelizacji ustawy medialnej dotyczącej Internetu to dobre rozwiązanie2011-03-18 09:05:31Pracodawcy RP z satysfakcją przyjmują kroki podjęte przez premiera Donalda Tuska mające na celu wykreślenie zapisów dotyczących internetu i zamieszczania w nim plików wideo. |
![]() |
Konwersacje do kawy gratis2009-09-15 12:58:09Czy to możliwe, by do filiżanki kawy zamówić profesjonalnego lektora języka obcego i to w dodatku za darmo? Okazuje się, że tak, a wszystko to w Immersion Club w Sopocie. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia logistyka Piła, Zagraniczne
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.