Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM Warszawa, 29-30 stycznia 2008 roku

Napisany przez szkolenia24h.pl dnia 2008-02-27 13:01:42. Aktualizowano 2024-04-20 21:26:34


W dniach 29-30 stycznia 2008 r. w Warszawie w Hotelu Holiday Inn odbyła się międzynarodowa konferencja e-Travel Forum. Tematem przewodnim było przedstawienie zagadnień związanych z e-commerce w turystyce. Przez dwa dni uczestnicy mieli okazję zapoznać się z wyzwaniami, jakie stwarza obecnie internet wobec całej branży turystycznej, w tym sprzedaży ofert turystycznych przez internet, a także nowych szans i możliwości wynikających z upowszechniania dostępu do internetu.


Konferencja e-Travel Forum 2008

W dniach 29-30 stycznia 2008 r. w Warszawie w Hotelu Holiday Inn odbyła się międzynarodowa konferencja e-Travel Forum. Tematem przewodnim było przedstawienie zagadnień związanych z e-commerce w turystyce. Przez dwa dni uczestnicy mieli okazję zapoznać się z wyzwaniami, jakie stwarza obecnie internet wobec całej branży turystycznej, w tym sprzedaży ofert turystycznych przez internet, a także nowych szans i możliwości wynikających z upowszechniania dostępu do internetu.

Niezmiernie ważna i aktualna problematyka konferencji, dobór ambitnych tematów i doborowi mówcy przyciągnęły ponad 240 uczestników - menedżerów biur podróży, portali internetowych, hoteli, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych, a także reprezentantów uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i finansowych.

Swoim doświadczeniem podzieliło się blisko 60 rozmówców z firm o wysokiej pozycji rynkowej, w tym portali i firm telekomunikacyjnych. Przedstawiono najlepsze internetowe strategie dla firm turystycznych, narzędzia sprzedaży zdalnej, nowe możliwości współpracy w sieci oraz efektywne, praktyczne rozwiązania dla skutecznej sprzedaży ofert turystycznych, biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych. Mówcy reprezentowali firmy: Amadeus Polska, Anixe, Ataxo, Aviareps Polska, Big5X, Call Center Poland, Elvia Travel Insurance Company, Centralwings, Comvel Polska/Fly.pl, Easygo.pl, eCard S.A., Galileo by Travelport, Gemius S.A., Google Poland, Hotel Profit, Hotel Reservation Service Poland, ICM UW, Instytut Turystyki, Malev Airlines, MCI Management, MRM Worldwide, Net Solutions, Netmedia / Hotele.pl, Norwegian Air Shuttle Polska, Orbis S.A., Partneris, Pentor Research International S.A., Perfect One, PKP Intercity, PLL LOT, Polish Travel Quo Vadis, Polska Organizacja Turystyczna, Profeo.pl, Rimco, SAS Institute, SN Brussels, Sonata Travel, Stowarzyszenie Menedżerów Call Center, Szkoła Główna Handlowa, Teleperformance Polska, Transworld Communications, Traveltainment Polska, TravelTECH, Voyager.pl, Wakacje.pl, Wind Telecom S.A., Wyższa Szkoła Zarządzania.

Tematy paneli i prezentacji obejmowały zagadnienia obecnych trendów w e-commerce, dostępnych technologii, doboru źródeł informacji o kliencie oraz zasad analiz zachowań klientów, niuansów dziennikarstwa obywatelskiego pozwalającego na tworzenie stron internetowych przez samych internautów, pozycjonowania i reklamy w internecie poprzez wyszukiwarki internetowe i programy partnerskie, obsługi klienta poprzez contact center, systemów zarządzania i gromadzenia informacji handlowych CRM, tworzenia ofert dla firm (B2B), przestrzegania standardów usability w tworzeniu stron internetowych - przystępności dla odbiorcy. Konferencja dala możliwość poznania ekspertów specjalizujących się w tych nowych dziedzinach oraz firm oferujących usługi, które mogą zadecydować o losach firm w warunkach narastającej globalnej konkurencji, w szczególności w branży turystycznej.


sprawozdanie z konferencji

wiecej - http://www.e-travelforum.pl/prasa.php

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM Warszawa, 29-30 stycznia 2008 roku - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.