Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Śląski Kongres Ludzi Marketingu

Napisany przez szkolenia24h.pl dnia 2009-05-19 12:37:56. Aktualizowano 2024-03-15 01:42:29

Misją " Trzeciego Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu" jest integracja środowiska najbardziej aktywnych menedżerów odpowiadających za szeroko pojęte działania marketingowe w firmach naszego regionu oraz przedstawienie im doświadczeń, rozwiązań i możliwości rozwoju poprzez wzajemną lokalną współpracę.

MISJA

Misją " Trzeciego Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu" jest integracja środowiska najbardziej
aktywnych menedżerów odpowiadających za szeroko pojęte działania marketingowe w firmach naszego regionu oraz przedstawienie im doświadczeń, rozwiązań i możliwości rozwoju poprzez wzajemną lokalną współpracę.

CELE
Kongres jest, jedyną w ciągu roku, okazją do wzajemnego poznania się menedżerów odpowiadających za marketing w śląskich firmach. Celem Kongresu jest prezentacja i omówienie ciekawych studiów przypadku w zakresie marketingu. Uczestnicy, dzięki Kongresowi, poszerzą zakres wiedzy ( wykłady ) oraz doświadczeń ( warsztaty ) a przy okazji mogą nawiązywać i wzmacniać więzi z innymi śląskimi ludźmi marketingu.

UCZESTNICY

Przewidywana liczba uczestników Kongresu:

200 - 250 menedżerów związanych z marketingiem

Uczestnikami poprzednich edycji Kongresu byli:

· szefowie działów marketingu,
· menedżerowie produktów,
· specjaliści zajmujący się marketingiem, promocją, sprzedażą,
· marketerzy agencji i sieci reklamowych oraz domów mediowych,
· przedstawiciele firm badających rynek,
· przedsiębiorcy,
· prezesi, dyrektorzy,
· studenci.

TRZECI KONGRES LUDZI MARKETINGU

· Reprezentatywne zgromadzenie aktywnych przedstawicieli środowiska przedsiębiorców i menedżerów zajmujących się marketingiem w przedsiębiorstwach regionu.

· Liczba uczestników Kongresu to około 200 do 250 osób.

· Bogaty i odpowiadający potrzebom czasu program merytoryczny.

· Liczne, atrakcyjne imprezy towarzyszą

PROMOCJA KONGRESU

· mailingi do baz marketingowych Śląskiego Towarzystwa Marketingowego

· własny serwis www.kongres.marketing.silesia.pl

· newsletter Śląskiego Towarzystwa Marketingowego

TERMIN

27 MAJA 2009, środa

TEMATYKA

· Rozwiązania organizacyjne

· Rozwiązania informatyczne

· Badania i analizy marketingowe.

· Stosowanie baz danych w działalności marketingowej.

· Kryzys szansą na marketingowy sukces.

· Innowacje – istota marketingu

MIEJSCE

KATOWICE ul. JORDANA 18

 

siedziba Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Śląskiego

www.jordana18.katowice.pl

 

UDZIAŁ W KONGRESIE ( dla uczestników ) BEZPŁATNY

 

DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ - tylko 250 miejsc

 

Program -http://kongres.marketing.silesia.pl/3kongres/agenda.htm

 

Szczegóły: www.kongres.marketing.silesia.pl 

Źródło: PR

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Śląski Kongres Ludzi Marketingu - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.