Szkolenia polecane | |
Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuIntensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz! Najbliższy termin: 2025-06-17 - 2025-06-17 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
470.00235.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i AsertywnościKC Centrum RozwojuPraktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów. Najbliższy termin: 2025-06-18 - 2025-06-18 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. Najbliższy termin: 2025-06-18 - 2025-06-18 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
490.00245.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelemKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. Najbliższy termin: 2025-06-19 - 2025-06-19 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
590.00295.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuZrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta! Najbliższy termin: 2025-06-19 - 2025-06-19 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
480.00240.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2025-07-31 - 2025-07-31 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
490.00245.00 zł (brutto) ![]() -50% |
stron: 1 2
Szkolenia Zachodniopomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.