Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty Praktyczne

  • Termin: 2025-03-20 - 2025-03-20
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena brutto: Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem. 470.00 235.00 zł (Rabat -50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KC Centrum Rozwoju

  • 44-295 Lyski, Śląskie
  • Kamionki 1a
  • Telefon: 797 458 721 , 32 220 6826
  • Email: kontakt@szkolenia-kccr.pl
  • www: www.szkolenia-kccr.pl
Firma szkoleniowa KC Centrum Rozwoju

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty Praktyczne


Opis szkolenia:

Szkolenie „Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe?” to intensywny program praktycznych zajęć, zaprojektowany, aby wyposażyć uczestników w kluczowe umiejętności potrzebne do prowadzenia efektywnych rozmów handlowych. Uczestnicy poznają specyfikę psychologii konsumenckiej oraz mechanizmy wpływające na proces podejmowania decyzji zakupowych. Nauczą się skutecznie analizować potrzeby klientów, eliminować bariery komunikacyjne oraz stosować psychologiczne techniki wpływu w sprzedaży.

Warsztaty kładą nacisk na praktyczne podejście – uczestnicy ćwiczą w realistycznych scenariuszach, zdobywając kompetencje w zakresie perswazji, asertywnej komunikacji i skutecznego budowania relacji z klientami. Program obejmuje techniki rozpoznawania motywów zakupowych, sposoby neutralizowania obiekcji klientów oraz strategie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami sprzedażowymi.

 

Cele szkolenia:

Po ukończeniu warsztatów uczestnicy będą w stanie:

  • Zrozumieć psychologię klienta – Opanują mechanizmy psychologiczne, które wpływają na decyzje zakupowe klientów, ich potrzeby i motywacje.
  • Skutecznie komunikować się z klientem – Poznają techniki budowania zaufania, wzbudzania sympatii i tworzenia efektywnej komunikacji sprzedażowej.
  • Radzić sobie z trudnymi klientami – Nauczą się, jak identyfikować wymagających klientów i stosować techniki asertywne w kontaktach handlowych.
  • Rozpoznawać manipulacje i techniki wpływu – Dowiedzą się, jak skutecznie identyfikować techniki manipulacyjne i obronić się przed nimi w procesie sprzedaży.
  • Zwiększyć efektywność sprzedaży – Otrzymają narzędzia do optymalizacji procesu sprzedaży poprzez dopasowanie komunikacji do typu klienta.


Grupa docelowa:

Szkolenie jest skierowane do szerokiego grona osób zajmujących się sprzedażą, obsługą klienta oraz negocjacjami handlowymi, w szczególności:

  • Pracowników działów sprzedaży – Osób, które chcą skuteczniej prowadzić rozmowy handlowe i budować relacje z klientami.
  • Przedstawicieli handlowych – Profesjonalistów, którzy pragną rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe oraz efektywniej radzić sobie z trudnymi klientami.
  • Menedżerów zespołów sprzedaży – Osób zarządzających zespołami, które chcą podnieść kompetencje sprzedażowe swoich pracowników.
  • Pracowników front office i obsługi klienta – Osób mających codzienny kontakt z klientami, które chcą lepiej rozumieć ich potrzeby i skuteczniej reagować na ich oczekiwania.
  • Osób aspirujących do pracy w sprzedaży – Pracowników planujących karierę w sprzedaży lub obsłudze klienta, pragnących zdobyć profesjonalne kompetencje sprzedażowe.

 

Ramowa Agenda Szkolenia:

Wprowadzenie i omówienie programu

  • Powitanie uczestników, przedstawienie trenera i celów warsztatów.
  • Warsztat otwierający: „Jak klient nas słyszy?”.

Moduł 1: Skuteczna Komunikacja Sprzedażowa

  • Techniki skutecznej komunikacji handlowej – budowanie relacji i wzbudzanie sympatii.
  • Jak zadawać pytania, by skutecznie identyfikować potrzeby klientów (warsztat).
  • Wymagający klient i asertywne radzenie sobie z nim- komunikacja pozytywna w sprzedaży (warsztat).

Moduł 2: Psychologia Klienta w Sprzedaży

  • Czego spodziewać się po klientach – analiza typów klientów i ich zachowań.
  • Proces decyzyjny klienta – kto podejmuje decyzję i jak na nią wpłynąć.
  • Dysonans pozakupowy – minimalizacja ryzyka niezadowolenia klienta.

Moduł 3: Psychologiczne Techniki Wpływu w Sprzedaży

  • Techniki wywierania wpływu – jak skutecznie przekonywać klientów.
  • Manipulacje klientów – jak je rozpoznać i neutralizować (warsztat).
  • Komunikacja podprogowa i niewerbalna – praktyczne zastosowanie w sprzedaży.

Moduł 4: Asertywność Standardem Profesjonalnej Obsługi Klienta

  • Jak budować pozytywne doświadczenie zakupowe klienta.
  • Jak unikać najczęstszych błędów w obsłudze klienta- przeformułowanie (warsztat).
  • Techniki asertywne w kontakcie z klientem (warsztat).

Podsumowanie i sesja Q&A

  • Omówienie kluczowych wniosków.
  • Indywidualne pytania uczestników oraz wskazówki trenera.


Forma szkolenia:

Szkolenie ma charakter interaktywnego warsztatu, w którym ponad 75% zajęć to praktyczne ćwiczenia, symulacje oraz analiza rzeczywistych przypadków. Uczestnicy pracują na przykładach z codziennych sytuacji zawodowych, zdobywając konkretne narzędzia i techniki, które mogą natychmiast zastosować w kontaktach handlowych.

 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Poprawa umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych.
  • Skuteczniejsze nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Zwiększenie skuteczności komunikacji w procesie sprzedaży.
  • Umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klientów i sytuacjami trudnymi.
  • Większa pewność siebie w kontakcie z klientem.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, które pozwoli Ci skutecznie wpływać na decyzje zakupowe Twoich klientów!

 

PROMOCYJNE CENY SZKOLENIA DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB

PROMOCJA 4+1
Przy zapisie pięciu osób z jednej instytucji/ firmy, jedna osoba uczestniczy w szkoleniu gratis.

PROMOCJA 50%
Przy zapisie 3 uczestników z jednej instytucji/ firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50 % rabatem. 


Wydarzenie zawiera:

szkolenie, obiad,  indywidualne drukowane materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek, bufet kawowy, opcjonalnie- indywidualne konsultacje po zakończeniu szkolenia

 

Zgłoszenia na szkolenie będą przyjmowane mailowo (kontakt@szkolenia-kccr.pl) lub telefonicznie 797 458 721, 32 2206826.

  • Ośrodek Dydaktyczny KC Centrum Rozwoju
  • 00-002 Warszawa, Kopińska 12/16
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2025-03-13 - 2025-03-13
Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-13 - 2025-03-13
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-20 - 2025-03-20
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-27 - 2025-03-27
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-27 - 2025-03-27
Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-27 - 2025-03-27
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-04-03 - 2025-04-03
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-04-03 - 2025-04-03
Lokacja: Lublin, Lubelskie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-04-03 - 2025-04-03
Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-04-10 - 2025-04-10
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-04-10 - 2025-04-10
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-04-17 - 2025-04-17
Lokacja: Opole, Opolskie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-04-17 - 2025-04-17
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 470.00 235 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-04-24 - 2025-04-24
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-04-24 - 2025-04-24
Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-05-08 - 2025-05-08
Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-05-08 - 2025-05-08
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-05-08 - 2025-05-08
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-05-15 - 2025-05-15
Lokacja: Lublin, Lubelskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-05-15 - 2025-05-15
Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-05-15 - 2025-05-15
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-05-22 - 2025-05-22
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-05-22 - 2025-05-22
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-05-29 - 2025-05-29
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-05-29 - 2025-05-29
Lokacja: Opole, Opolskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-06-05 - 2025-06-05
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-06-05 - 2025-06-05
Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-06-12 - 2025-06-12
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-06-12 - 2025-06-12
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-06-19 - 2025-06-19
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-06-19 - 2025-06-19
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-06-19 - 2025-06-19
Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-06-26 - 2025-06-26
Lokacja: Lublin, Lubelskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-06-26 - 2025-06-26
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-06-26 - 2025-06-26
Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Cena: 480.00 240 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem
KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Zarządzanie Zespołem w Praktyce: Warsztaty Menedżerskie
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala uczestnikom przećwiczyć praktyczne umiejętności kierownicze w komunikacji i działaniach wspierających podwładnych w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności
KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Excel na Start: Przewodnik po Efektywnej Pracy z Arkuszem
KC Centrum Rozwoju

Zwiększ swoją wydajność i podejmuj lepsze decyzje na podstawie danych.

Zarządzanie Motywacją w Zespole: Skuteczne Techniki i Narzędzia
KC Centrum Rozwoju

Zdobądź praktyczne umiejętności motywowania zespołu! Dowiedz się, jak skutecznie zwiększać zaangażowanie pracowników i minimalizować ryzyko wypalenia zawodowego. Intensywne warsztaty praktyczne dostosowane do realiów pracy.

Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty Praktyczne
KC Centrum Rozwoju

Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!

Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty Praktyczne
KC Centrum Rozwoju

Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty Praktyczne, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, obsługa klienta, negocjacje, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.