Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Sprzedaż i marketing przez Instagram i Facebook to początek - jak to robić w gospodarce cyfrowej?

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Fundacja Training Projects

Firma szkoleniowa Fundacja Training Projects

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Program jest najnowszą propozycją w repertuarze naszych szkoleń sprzedażowych

 

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji przedsiębiorstwa w nowoczesne przedsiębiorstwo dobrze radzące sobie w dobie transformacji cyfrowej

 

Grupa docelowa

Kadra menadżerska i właścicielska/ współwłaścicielska oraz osoby przewidziane do objęcia stanowiska kierowniczego w mikro, małych i średnich firmach usługowych, handlowych i produkcyjnych. Osoby te powinny posiadać podstawowe kompetencje menadżerskie, chcieć poszerzyć wiedzę i umiejętności w zarzadzanie procesami marketingowymi i sprzedażowymi.


Efekty uzyskane po szkoleniu:


WIEDZA

  • Wymienia przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności.
  • Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.
  • Charakteryzuje zasady działania marketing- automation.
  • Charakteryzuje pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne).
  • Identyfikuje metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online).

 

UMIEJĘTNOŚCI

  • Identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.
  • Ocenia strategie e-marketingu w firmie.
  • Poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań marketingu cyfrowego.

 

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

  • Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.
  • Dostrzega różnorodność potrzeb klientów.
  • Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia.
  • Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania.
  • Proponuje niestandardowe rozwiązania.

 

Główne zagadnienia:

Dzień 1

Wdrażanie działań marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w świetle transformacji cyfrowej

Główne zagadnienia:

  • Poznanie różnic pomiędzy „starą” a „nową” ekonomią – w kontekście sprzedaży i marketingu.
  • Najważniejsze kryteria sukcesu na wirtualnym rynku.
  • Planowanie transformacji działań sprzedażowych w kierunku ich cyfryzacji.
  • Marketing wirtualny.

Moduł I. Poznanie pojęć i zagadnień sprzedażowych i marketingowych w gospodarce cyfrowej

  • Rola e-businessu w firmie tradycyjnej ekonomii.
  • Podstawowe pojęcia, którymi posługują się uczestnicy rynku (język internetu)
  • Źródła możliwych przychodów z działalności e-business i modele przychodowe

 

Moduł II. Najważniejsze kryteria sukcesu na wirtualnym rynku.

  • Komplementarność oferty offline i online
  • Synergia starej i nowej ekonomii: w działaniach marketingowych, promocyjnych i PR i w  kanałach sprzedażowych.

 

Moduł III. Planowanie transformacji działań sprzedażowych w kierunku ich cyfryzacji.

  • Wybór produktów i usług.
  • Stworzenie zespołu odpowiedzialnego za działania e-business – wymogi kompetencyjne i zakres zadań.
  • Wybór formy działania i narzędzi technologicznych.
  • Dobór partnerów (portale, serwisy marketplace, e-sklepy, pośrednicy i brokerzy, serwisy reklamowe).
  • Planowanie budżetu i cash flow dla projektu sprzedaży zdalnej.
  • Projektowanie i tworzenie własnego serwisu e-commerce:
    • Wybór struktury i zawartości serwisu
    • Zasady aktualizacji serwisu i związane z tym koszty
    • Wybór standardów technicznych

 

Moduł IV. Marketing wirtualny.

  • Tworzenie marek w Internecie.
  • Pozycjonowanie produktu w Internecie.
  • Programy affiliate.
  • Reklama i budowanie popularności własnego serwisu internetowego.
  • Pozycjonowanie SEO/SEM.

 

Dzień 2

Digitalizacja procesów handlowych i marketingowych.

Główne zagadnienia:

  • Które procesy handlowe i kanały marketingowe digitalizować – i na co w nich zwracać uwagę, co mierzyć.
  • Jakie potrzeby lub problemy klientów można wykorzystać do sprzedaży zdalnej?
  • Jakie potrzeby całkowicie wyłączyć z obsługi tradycyjnej a dodać do kanału online?
  • Jak pogłębiać i poszerzać, ponawiać sprzedaż zdalną?
  • Jak sprawdzić kilka prototypów modeli sprzedaży zdalnej - metodą prób i błędów – nim dojdziemy do skalowania?

 

Moduł I. Case study – łączenie cyfryzacji z potrzebami klienta.

  • Jak podnieść zyskowność produktu dzięki bardzo trafnemu rozpoznaniu potrzeby klienta, wykorzystaniu jej do nauczenia klienta samoobsługi zakupowej online, a potem zbudowaniu modelu do-sprzedaży online „extrasów” do biletów.
  • Jak wycisnąć dwa razy większy zysk z banalnej lecz dobrze dobranej do potrzeb klienta technologii e-zakupowej?
  • Jak jednocześnie tym samym pomysłem zmniejszyć koszty zatrudnienia personelu lotniskowego o 30%?

 

Moduł II. Case study – pogłębianie, poszerzanie i ponawianie sprzedaży w sposób zdalny.

  • Wykorzystywanie online’u jako narzędzia wzbogacającego sprzedaż przy jednoczesnym spadku kosztów zatrudnienia.
  • Korzystanie z kanału online nawet tam, gdzie pierwsza sprzedaż wymaga opieki osobistej (doradczej, negocjacyjnej, relacyjnej).

 

Moduł III. Case study – zwiększanie efektywności transformacji cyfrowej

  • Współpraca działów i spółek w grupie przy wspólnych projektach digitalizacji.
  • Synergia dzięki efektowi skali – bo większość e-wdrożeń to wysoki jednorazowy koszt stały i tanie dalsze skalowanie.
  • Synergia powdrożeniowa dzięki kompatybilności systemów i niższych kosztach serwisowania.

 

Moduł IV. Case study – prototypowanie modeli sprzedaży.

  • AGILE digitalizacji kanału sprzedażowego – od prototypu do skalowania – jako narzędzie pozwalające uniknąć kosztów błędnym, nietrafionych wdrożeń.
  • Ekonomika digitalizacji – zacznij od nisko wiszących owoców.

 

Szkolenie to dwudniowy warsztat oparty na praktycznych i atrakcyjnych ćwiczeniach oraz bazujący na kilkunastu przykładach z firma światowych i polskich. Na naszych warsztatach zachęcamy uczestników do pracy na ich przykładach z życia zawodowego i dzięki temu wypracowujemy rozwiania konkretnych problemów czy sytuacji Uczestników szkolenia.

 

Szkolenie prowadzi: Rafał Szczepanik

Trener z ponad 20 letnim doświadczeniem trenerskim. Współzałożyciel i były wiceprezes Pracuj.pl. Budował (z pięcioma wspólnikami) od zera firmę, która dziś – jako duża spółka giełdowa - zatrudnia blisko tysiąc osób i jest liderem rynku rekrutacji internetowej.

Autor książek „Budowanie kultury innowacyjności” i „Budowanie zespołu” oraz powieści menedżerskich „Komandosi w białych kołnierzykach”, „Firma jak kamorra” i  „17 śmiertelnych błędów szefa”, pokazujących przywództwo od poza-biznesowej strony

W swoich szkoleniach Adam dzieli się swoim doświadczeniem z pracy dla olbrzymiej ilości klientów. Pracował m.in. dla: ING, GUS, HP, Izby Celne, Allegro, UM Warszawa, Microsoft, Ministerstwo Finansów,  Integrity Partners, ZUS, Proximetry Poland, Nokia, UM Zabrze, BZ WBK, Unilever, Grupa Żywiec, Alstom, ArcelorMittal, Carrefour, Wrigley, Bosch Siemens, KGHM, UM Gliwice, Bayer, PWC, Kaufland, Philips, ABB, Novartis, Decathlon, Polpharma, Nike, International Paper, Mondi Świecie, PZU, Shell, Uniwersytet Szczeciński, Avon, Danfoss, Dell, Credit Suisse.

Więcej o Rafale dowiesz się na naszej stronie.

 

Szkolenie możemy zrealizować w wybranym prze Ciebie miejscu. Uwaga szkolenie to również możemy zrealizować on-line,

Podana cena dotyczy grupy do 8 osób/za dzień szkolenia, dla większych grup cenę uzgadniamy indywidualnie.


Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie strategiczne - nie tylko Zarząd realizuje strategię - gra symulacyjna
Fundacja Training Projects

Pasjonująca symulacja biznesowa, w której zarządzając wirtualnym biznesem, poznamy tajniki zarządzania strategicznego i biznesowego rozumienia procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. W części warsztatowej Uczestnicy zbudują strategię swojej firmy.

Innowacyjność cyfrowa - czyli jak wykorzystać n.in 5g czy Internet of Things by się rozwijać
Fundacja Training Projects

Czy wyobrażacie sobie prowadzenie biznesu bez wykorzystania najnowszych rozwiań cyfrowych? Za chwilę cyfryzacja przyspieszy jeszcze mocniej, nikt kto chce rozwijać biznes nie może nie być innowatorem technologicznym.

Na czym zarabiamy? Czy możemy zarabiać na innych działaniach? - Odpowiedź to Model Biznesowy
Fundacja Training Projects

Czym jest model biznesowy? Jak się ma strategia firmy do modelu biznesowego? Na czym zarabiamy a na czym możemy zagrabić? na te i jeszcze kilka pytań odpowiemy na naszym szkoleniu.

Zarządzanie zmianą - każdy chociaż raz zrobił to źle. Jak unikać problemów!
Fundacja Training Projects

Zmiana towarzyszy nam na co dzień, a obecne czasy przynoszą nam olbrzymie zmian począwszy od gospodarki światowej a skończywszy na każdej małej firmie.

Sprzedaż i marketing przez Instagram i Facebook to początek - jak to robić w gospodarce cyfrowej?
Fundacja Training Projects

Zmieniający się wokół nas świat wymusza również zmiany w sposobie w jaki prowadzimy nasze biznesy. Coraz więcej działań sprażonych i marketingowych odbywa się w rzeczywistości wirtualnej w formie cyfrowej.

Jak lepiej zarządzać swoimi ludźmi - Przywództwo i zarządzanie w nowoczesnej cyfrowej gospodarce
Fundacja Training Projects

Głównym celem szkolenia jest umiejętność budowania umiejętność budowania zespołów w realiach gospodarki cyfrowej.

Komunikacja nastawiona na porozumienie – jak się komunikować, by być zrozumianym i rozumieć innych
Fundacja Training Projects

Na pewno zdarzyło Ci się, że w rozmowie z kimś zostałeś źle zrozumiany lub sam źle zdumiałeś swojego rozmówcę. Często powoduje to nieporozumienie i konflikt. Podczas naszego szkolenie popracujemy na tym jak unikać takich sytuacji.

Zarządzanie strategiczne - nie tylko Zarząd realizuje strategię - gra symulacyjna
Fundacja Training Projects

Pasjonująca symulacja biznesowa, w której zarządzając wirtualnym biznesem, poznamy tajniki zarządzania strategicznego i biznesowego rozumienia procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. W części warsztatowej Uczestnicy zbudują strategię swojej firmy.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Sprzedaż i marketing przez Instagram i Facebook to początek - jak to robić w gospodarce cyfrowej?, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, marketing/reklama, zarządzanie sprzedażą, reklama internetowa, social media , sprzedaż w internecie, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.