Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Jak lepiej zarządzać swoimi ludźmi - Przywództwo i zarządzanie w nowoczesnej cyfrowej gospodarce

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Fundacja Training Projects

Firma szkoleniowa Fundacja Training Projects

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Głównym celem szkolenia jest umiejętność budowania zespołów w realiach gospodarki nowoczesnej gospodarki opartej na technologiach cyfrowych. W szkoleniu będziemy wykorzystać nasze autorskie gry menedżerki, o których można przeczytać tutaj.

 

Grupa docelowa       

Kadra menadżerska i właścicielska/ współwłaścicielska oraz osoby przewidziane do objęcia stanowiska kierowniczego w mikro, małych i średnich firmach usługowych, handlowych i produkcyjnych. Osoby te powinny posiadać podstawowe kompetencje menadżerskie, chcieć poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie wdrażania i zarządzania zespołami wirtualnymi.

 

Efekty uzyskane po szkoleniu

WIEDZA

  • Charakteryzuje metody doboru członków zespołu w ramach rozproszonych interdyscyplinarnych zespołów.
  • Identyfikuje sposoby motywowania interdyscyplinarnych zespołów.
  • Charakteryzuje narzędzia do zarządzania rozproszonymi i wirtualnymi zespołami.

 

UMIEJĘTNOŚCI

  • Przygotowuje plany rozwoju kompetencji kadr, które wynikają z diagnozy i strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.
  • Wykorzystuje narzędzia do zarządzania wirtualnymi i hybrydowymi, jak również rozproszonymi zespołami.
  • Wyznacza realne i mierzalne cele dla zespołów interdyscyplinarnych i monitoruje ich pracę w oparciu o dane.
  • Angażuje pracowników do aktywności w ramach tworzenia celów strategicznych firmy.
  • Skutecznie komunikuje zmiany i planowane efekty tych zmian.
  • Diagnozuje i wspiera rozwój kompetencji pracowników uwzględniając wizję, misję i strategię firmy.
  • Angażuje się w działania mające na celu wykorzystanie potencjału pracowników i wspiera ich w nabywaniu nowych kompetencji zgodnie z zdefiniowanymi lukami kompetencyjnymi w organizacji.

 

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

  • Uwzględnia lub uzasadnia brak akceptacji propozycji pracowników.
  • Uwzględnia obowiązujące normy etyczne w trakcie wykonywania czynności zawodowych.
  • Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia.
  • Przekonuje pracowników do własnego zdania.

 

Główne zagadnienia:

Dzień 1

Przywództwo i cechy lidera w zespole rozproszonym. Komunikacja w zespole rozproszonym

  • Lider w zespole rozproszonym – cechy i zachowania
  • Budowanie autorytetu i pozycji lidera.
  • Przekazywanie zasad pracy zespole rozproszymy – expose szefa.
  • Modele przywództwa w pracy w strukturach rozproszonych.
  • Podstawy komunikacji w rozproszonych strukturach

I. Lider w zespole rozproszonym – cechy i zachowania

  • Wprowadzenie do pojęcia kompetencji w zespołach rozproszonych.
  • Jakie cechy powinien mieć lider zarządzających zespołem rozproszonym?
  • Dobór członków zespołu w zespołach rozproszonych wg wytycznych kompetencyjnych?
  • Moja lista braków i plan rozwoju w zarządzaniu zespołem rozproszonym

 

Moduł II. Budowanie autorytetu i pozycji lidera.

  • Na czym szef buduje swój autorytet?  autorytet w ramach rozproszonych interdyscyplinarnych zespołów - czego oczekują ode mnie moi podwładni?
  • Jak budować autorytet w ramach rozproszonych interdyscyplinarnych zespołów.
  • Wypracowanie sposobów budowania szacunku u podwładnych (autorytet szefa)
  • Action plan – czyli moje działania w ramach wzmacniania swojego autorytetu i pozycji lidera.

 

Moduł III. Przekazywanie zasad pracy zespole rozproszymy – expose szefa.

  • Po co nam zasady w pracy w zespole? Czy praca w zespole rozproszonym wymaga zmiany dotychczasowych zasad?
  • Ustalanie zasad pracy w zespole zdalnym
  • Expose lidera – jak je przygotować jak je wygaszać, jak je wesprzeć narzędziami technicznymi.

 

Moduł IV. Modele przywództwa w pracy w strukturach rozproszonych

  • Tradycyjne postrzeganie „stylów przywództwa”. Nowoczesne spojrzenie na rolę lidera – kontekst rozproszonych interdyscyplinarnych zespołów.
  • Kompetencje – wiedza i umiejętności.  Zaangażowanie – motywacja i wiara w siebie. Ich znaczenie w zarządzaniu zespołem rozproszonym.
  • Różnice i wyzwania w zarzadzaniu zespołem rozproszonym.
  • Adaptacja elementów z modeli przywództwa tradycyjnego do zarzadzania zespołem rozproszonym.

 

Moduł V. Podstawy komunikacji w rozproszonych strukturach.

  • Doskonała komunikacja – jako najważniejsza kompetencja w zarządzaniu zespołem rozproszonym?
  • Wykorzystanie teorii komunikacji con Thuna w zarządzaniu zespołem rozproszonym
  • Zmiany nawyków komunikacyjnych w zarządzaniu rozproszonymi zespołami
  • Wzrost wagi informacji zwrotnej w zespołach rozproszonych.

 

Dzień 2

Motywowanie i zwiększanie zaangażowanie w rozproszonych zespołach.

Główne zagadnienia:

  • Jakie mechanizmy motywacyjne stają się najistotniejsze w zespołach zdalnych?
  • Identyfikowanie źródeł motywacji wewnętrznej wśród pracowników rozproszonych.
  • Umiejętność zbudowania przez lidera repertuaru motywatorów pozafinansowych i odpowiedniego ich wykorzystania w zarządzaniu zespołem rozproszonym
  • Plan indywidualnych działań motywacyjnych wobec członków mojego zespołu rozproszonego

 

Moduł I. Jakie mechanizmy motywacyjne stają się najistotniejsze w zespołach zdalnych.

  • Co motywuje a co demotywuje w pracy zdalnej: pracowników i szefów.
  • Na ile jesteśmy – jako – szefowie w stanie zaspokoić potrzeby motywacyjne swoich podwładnych, środowisku rozproszonym. Co możemy zrobić, a czego nie?
  • Najważniejsze teorie motywacji – co z nich ma zastosowanie w pracy zespołów rozproszonych
  • Jakie nowe elementy może nam dać środowisko pracy zdalnej w motywowaniu?

 

Moduł II. Identyfikowanie źródeł motywacji wewnętrznej wśród pracowników rozproszonych.

  • Indywidualny Profil Motywacyjny – narzędzie, którym zmierzymy co motywuje konkretną osobę.
  • Jak rozpoznać indywidualny motywatory i „de-motywatory” u osoby pracującej zdalnie – matryce emocji.
  • Diagnoza potrzeb zespołu narzędziami zdalnymi – ilościowa i jakościowa – narzędzia dla menedżera liniowego.

 

Moduł III. Umiejętność zbudowania przez lidera repertuaru motywatorów pozafinansowych i odpowiedniego ich wykorzystania w zarządzaniu zespołem rozproszonym

  • 8 najważniejszych typów czynników motywacyjnych: finansowe, bezpieczeństwo, relacje międzyludzkie, prestiż, rozwój umiejętności, wyzwania, decyzyjność, kariera
  • Opracujemy listę bardzo konkretnych działań (nie związanych z wydatkami), które może podjąć szef, by zwiększyć motywację zespołu rozproszonego
  • Motywowanie przez szansę indywidualnego samo-rozwoju w pracy zdalnej
  • Przyspieszony empowerment w pracy zdalnej
  • Prowadzenie rozmów rozwojowych i motywujących zdalni.

 

Moduł IV. Plan indywidualnych działań motywacyjnych wobec członków mojego zespołu rozproszonego.

  • Macierz motywowania: wobec którego z członków zespołu zastosować, które z wymienionych wcześniej działań?
  • Synergia motywowania: jak za pomocą jednego działania motywować wiele osób – i nadal dostosowywać czynniki motywacyjne do indywidualnych potrzeb danej osoby?
  • Jak motywować przez delegowanie: czyli zwiększać zaangażowanie zespołu, zmniejszając ilość własnej pracy?
  • Kalendarz motywowania: kiedy podjąć jakie działanie, wobec którego pracownika (każdy uczestnik stworzy roczny plan motywowania dla jednego ze swoich podwładnych)?
  • Kogo i kiedy motywować zachęcająco (wyprzedzająco), nagradzająco (za osiągnięte efekty lub podjęte działania)?

Dzień 3

Delegowanie i rozwój w zarządzania wirtualnymi i hybrydowymi, jak również rozproszonymi zespołami.

Główne zagadnienia:

  • Samodzielność pracowników w zespołach zdalnych?
  • Co, po co i jak delegować w zarządzaniu zespołami rozproszonymi.
  • Rozwój i motywowanie poprzez delegowanie
  • Plan rozwoju moich podwładnych

 

Moduł I. Samodzielność pracowników w zespołach zdalnych.

  • Co to znaczy samodzielność w pracy w zespołach rozproszonych - zdefiniowanie charakteru samodzielności, jakiej oczekujemy od swoich zespołów. np. decyzyjnej, problemowej, kreatywnej, finansowej, w kontakcie z klientem lub innej.
  • Jak nauczyć samodzielności swoich pracowników:
    • plan długofalowy – jak będę pracował z pracownikiem przez najbliższy rok
    • przebieg 2-3 typowych sytuacji coachingowych lub rozwojowych (np. czego będę uczył a co zdeleguję gdy pracownik przychodzi z problemem albo po decyzją). Na szkoleniu stworzymy scenariusze takich rozmów i przećwiczymy je w scenkach

 

Moduł II. Co, po co i jak delegować w zarządzaniu zespołami rozproszonymi.

  • Istota delegowania w kontekście pracy w zespołach rozproszonych.
  • Analiza zakresu wykonywanych zadań i określanie obszarów możliwych do delegowania.
  • Cele delegowania – jakie mogą występować w zespołach rozproszonych: motywacyjne, rozwojowe inne
  • Etapy delegowania
  • Mapa delegowania – czyli algorytm postępowanie przy delegowaniu w zespołach rozproszonych.

 

Moduł III. Rozwój i motywowanie poprzez delegowanie

  • Cele rozwojowe w delegowaniu. Jak stawiać cele, aby rozwijać pracowników.
  • 4 poziomy delegowanie – ich dobór ze względu na rozwój i motywowanie poprzez delegowanie.
  • Delegowanie trudnych zadań – dekompozycja zadań. Zwiększanie odpowiedzialności i kompetencji
  • Delegowanie jako inspiracja do innowacyjności, zaangażowania i doskonalenia

 

Moduł IV. Plan rozwoju moich podwładnych

  • Diagnozowanie potrzeb rozwojowych podwładnych
  • Planowanie rozwoju pracownika
  • Zarządzanie zaufaniem w zespole rozproszonym jako metoda rozwoju
  • Mapa Zaufania w zespole, czyli mój osobisty plan zwiększenia zaufania

 

Szkolenie to trzydniowy warsztat oparty na praktycznych i atrakcyjnych ćwiczeniach, z wykorzystaniem autorskich gier menedżerskich i kwestionariuszy badawczych. Na naszych warsztatach zachęcamy uczestników do pracy na ich przykładach z życia zawodowego i dzięki temu wypracowujemy rozwiania konkretnych problemów czy sytuacji Uczestników szkolenia.

 

Szkolenie prowadzi: Adam Pasternak

Trener z ponad 15 letnim doświadczeniem trenerskim. Specjalizuje się w szkoleniach z szeroko rozumianego zakresu szkoleń menadżerskich. Prowadził programy rozwojowe dla takich firm jak Lotos SA, ManBus, Henkel, Mostostal Zabrze.

W swoich szkoleniach Adam dzieli się swoim doświadczeniem menadżerskim. Był prze wiele lat osobą związaną z zarzadzaniem w zakresie nadzoru właścicielskiego. Prowadził procesy łączenia spółek kapitałowych, zasiadał w kilku radach nadzorczych. Więcej o Adamie dowiesz się tutaj.

 

Szkolenie możemy zrealizować w wybranym prze Ciebie miejscu. Uwaga szkolenie to również możemy zrealizować on-line,

Podana cena dotyczy grupy do 8 osób/za dzień szkolenia, dla większych grup cenę uzgadniamy indywidualnie.

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie strategiczne - nie tylko Zarząd realizuje strategię - gra symulacyjna
Fundacja Training Projects

Pasjonująca symulacja biznesowa, w której zarządzając wirtualnym biznesem, poznamy tajniki zarządzania strategicznego i biznesowego rozumienia procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. W części warsztatowej Uczestnicy zbudują strategię swojej firmy.

Innowacyjność cyfrowa - czyli jak wykorzystać n.in 5g czy Internet of Things by się rozwijać
Fundacja Training Projects

Czy wyobrażacie sobie prowadzenie biznesu bez wykorzystania najnowszych rozwiań cyfrowych? Za chwilę cyfryzacja przyspieszy jeszcze mocniej, nikt kto chce rozwijać biznes nie może nie być innowatorem technologicznym.

Na czym zarabiamy? Czy możemy zarabiać na innych działaniach? - Odpowiedź to Model Biznesowy
Fundacja Training Projects

Czym jest model biznesowy? Jak się ma strategia firmy do modelu biznesowego? Na czym zarabiamy a na czym możemy zagrabić? na te i jeszcze kilka pytań odpowiemy na naszym szkoleniu.

Zarządzanie zmianą - każdy chociaż raz zrobił to źle. Jak unikać problemów!
Fundacja Training Projects

Zmiana towarzyszy nam na co dzień, a obecne czasy przynoszą nam olbrzymie zmian począwszy od gospodarki światowej a skończywszy na każdej małej firmie.

Sprzedaż i marketing przez Instagram i Facebook to początek - jak to robić w gospodarce cyfrowej?
Fundacja Training Projects

Zmieniający się wokół nas świat wymusza również zmiany w sposobie w jaki prowadzimy nasze biznesy. Coraz więcej działań sprażonych i marketingowych odbywa się w rzeczywistości wirtualnej w formie cyfrowej.

Jak lepiej zarządzać swoimi ludźmi - Przywództwo i zarządzanie w nowoczesnej cyfrowej gospodarce
Fundacja Training Projects

Głównym celem szkolenia jest umiejętność budowania umiejętność budowania zespołów w realiach gospodarki cyfrowej.

Komunikacja nastawiona na porozumienie – jak się komunikować, by być zrozumianym i rozumieć innych
Fundacja Training Projects

Na pewno zdarzyło Ci się, że w rozmowie z kimś zostałeś źle zrozumiany lub sam źle zdumiałeś swojego rozmówcę. Często powoduje to nieporozumienie i konflikt. Podczas naszego szkolenie popracujemy na tym jak unikać takich sytuacji.

Zarządzanie strategiczne - nie tylko Zarząd realizuje strategię - gra symulacyjna
Fundacja Training Projects

Pasjonująca symulacja biznesowa, w której zarządzając wirtualnym biznesem, poznamy tajniki zarządzania strategicznego i biznesowego rozumienia procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. W części warsztatowej Uczestnicy zbudują strategię swojej firmy.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Jak lepiej zarządzać swoimi ludźmi - Przywództwo i zarządzanie w nowoczesnej cyfrowej gospodarce, Szkolenie Menedżerskie, Biznesowe, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, zarządzanie, interpersonalne, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.