Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu2017-11-03 10:18:49Dziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami, natomiast ci, którzy zgadzają się na rozmowę, stają się coraz bardziej wymagający. |
|
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?2017-07-03 11:16:31Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych. |
|
Szkolenie z telemarketingu czyli, praktyka + świetne przygotowanie2015-10-01 12:27:2725 września szkoleniem "Telemarketing dla Handlowców" udanie zadebiutowała w roli trenera Anna Ritter, aktywny zawodowo manager w ponad 15 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie sprzedaży, negocjacji i zarządzania. Z wykształcenia psycholog biznesu. |
|
Jak zbudować skuteczną infolinię?2015-06-18 08:30:32Infolinia jest jednym ze sposobów na nawiązywanie bezpośredniej relacji z klientem - obecnym i potencjalnym. Jak nowoczesna firma powinna podejść do budowania swojego call center? |
|
Jak promować szkolenie w internetowym serwisie szkoleniowym?2014-12-09 09:29:00Nie dla wszystkich osób reklamujących szkolenia jasne jest to, jak wiele przy sprzedaży szkolenia zależy od dobrze napisanego opisu i samego tytułu. |
|
Jaki kurs warto zrobić?2014-09-09 10:13:39To bardzo ogólne pytanie, ale niezwykle często zadawane szczególnie przez młode osoby tuż po szkołach i te, które od jakiegoś czasu borykają się z bezrobociem. Zatem, jaki kurs warto zrobić by „wskoczyć” na rynek pracy? |
|
Pozyskiwanie klientów2012-01-10 09:47:05Wciąż i wciąż zdobywać nowych klientów! To marzenie wszystkich sprzedawców. Jak je spełnić? To już wiedza specjalistyczna, ale oczywiście możliwa do zdobycia. |
|
Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 3.2011-10-04 13:00:03W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa przechytrzenia klienta ma swoich zwolenników – oto przykłady z artykułu opublikowanego w Forbes: Zręczni sprzedażowcy umieją stworzyć atmosferę pośpiechu. |
|
Konferencja "Call center & e-marketing * Silesia 2010"2010-11-04 15:04:03Zakres tematyczny konferencji: |
|
Konferencja Mistrzowski Marketing2009-12-21 15:37:26odbędzie się 14 stycznia w godzinach 9-17, w Katowicach, w Centrum Konferencyjnym na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Jordana 18. |
stron: 1 2
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń telemarketing
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.