Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Konferencja "Call center & e-marketing * Silesia 2010"

Napisany przez M-S-M dnia 2010-11-04 15:04:03. Aktualizowano 2024-04-20 21:11:25

Zakres tematyczny konferencji:

Zakres tematyczny konferencji:

 

* video is a new voice
* new generation contact center (najnowsze trendy i innowacyjne .rozwiązania w elektronicznej komunikacji z klientem)
* contact - center (specjalizowane obszary backoffice'owe - HelpDesk, CRM, umawianie spotkań, windykacja)
* telemarketing
* e-mailing, e-faxing
* komercyjne bazy danych
….i wiele innych

Opłata: wstęp wolny – po zarejestrowaniu się na witrynie konferencji: www.callcenter.maestry.pl

Konferencja odbędzie się 8 grudnia 2010 roku.

Lokalizacja:

Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego
ul. Jordana 18
40-043 Katowice

 

Organizator:
Konferencje w Domenie Silesia
ul. PCK 10/1
40-057  Katowice
woj. śląskie

tel.: (32) 733-42-78
fax: (32) 700-03-13
biuro@maestry.com.pl
www.callcenter.maestry.pl

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Konferencja "Call center & e-marketing * Silesia 2010" - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.