Czy zerówka w szkole jest obowiązkowa?2021-07-01 12:27:55Na zrealizowanie obowiązku edukacyjnego wśród sześciolatków jest kilka możliwości. Dziś przedstawimy Wam po krótce każdą z nich, aby ułatwić decyzję o rodzaju podjętej przez Wasze pociechy nauki. |
|
Automotywacja – sposób na prokrastynację2021-04-26 09:57:17Czy faktycznie motywują nas podwyżki, awanse i premie? Czynniki zewnętrzne także mają znaczenie, najważniejsza jest jednak automotywacja. Pracując nad motywacją wewnętrzną, możemy pokonać w sobie tendencję do prokrastynacji, czyli do odkładania codziennych zadań na później. |
|
Czego nauczysz się na szkoleniu z wystąpień publicznych?2021-03-22 13:12:59Wiele osób zmuszonych jest do wystąpień publicznych i biznesowych, mimo że nie do końca czują tzw. "flow" związany z tą sferą swojej aktywności. |
|
Jak zostać event managerem? Krótkie wprowadzenie dla początkujących2020-12-16 13:12:05Event manager to osoba odpowiedzialna za zorganizowanie i przebieg eventu, koordynację wszystkich działań w jego trakcie oraz podejmowanie decyzji w przypadku wystąpienia sytuacji trudnych. |
|
Praca jako spawacz za granicą - jak zorganizować wyjazd?2020-11-09 09:21:02Specjaliści, mogący pochwalić się konkretnymi umiejętnościami, tacy jak spawacze, są mile widziani poza granicami naszego kraju, ponieważ tam czeka na nich praca i godziwe zarobki. |
|
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?2020-07-08 12:06:47Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". |
|
Konflikt w zespole – szansa czy katastrofa?2020-07-07 12:19:59Gdy w zespole wybucha konflikt, oznacza to wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i dla szefa. Co wtedy robić? Przeczekać, czy zdecydowanie wkroczyć do akcji? A może spróbować mediacji? Wybór odpowiedniej strategii może mieć ogromny wpływ na losy zespołu i na atmosferę w całej firmie. |
|
Jak zoptymalizować pracę w domu?2020-04-20 10:32:03Lepiej zorganizowana praca w domu to bardziej wydajny pracownik. To jednocześnie zadowolony szef i oczywiście klienci, a także kontrahenci. |
|
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI2018-08-02 14:37:37Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. |
|
5 zalet zakupu biletów ZTM w Warszawie przez smartfona2018-07-26 14:29:47Bilety ZTM w Warszawie możemy kupować obecnie nie tylko w odpowiednich punktach sprzedaży oraz w automatach biletowych, ale możemy także korzystać z aplikacji na smartfony. Dlaczego warto kupować bilety właśnie przez aplikacje? |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń stres
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.