Jak zorganizować pracę zdalną w firmie?2020-04-09 17:20:22Wielu pracowników z dnia na dzień rozpoczęło pracę zdalną. W nietypowej sytuacji znaleźli się również menedżerowie, którzy muszą zarządzać w sposób zdecydowanie odmienny od dotychczasowego. Jak sobie poradzić z tymi wyzwaniami? |
|
NOWOCZESNA REKRUTACJA – JAK SKUTECZNIE POZYSKAĆ PRACOWNIKA?2020-03-12 12:16:01Obecnie, kiedy mamy do czynienia z rynkiem pracownika, firmy rekrutacyjne i działy HR muszą włożyć mnóstwo wysiłku, aby przyciągnąć właściwych kandydatów. Na szczęście pewnym ułatwieniem mogą być nowoczesne narzędzia, w tym także media społecznościowe. |
|
Konsultacje SEO – pozycjonowanie z Pozycjonerem się opłaca!2019-12-11 10:10:31Inwestycja w wiedzę, która może wznieść Twój biznes na wyższy poziom zawsze się opłaca. Pozycjonowanie stron firmowych, to klucz pozyskiwania klientów. |
|
Jak osiągnąć sukces ?2019-05-08 13:12:20jak osiągnąć sukces ? |
|
Z życia telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?2019-02-22 13:21:06Telemarketer to bardzo trudna praca. Nie musi oznaczać, że spędzi Ci z sen z powiek. Wystarczy „COŚ” zmienić… tylko jak ? |
|
Zmiany w firmie wyjdą na dobre!2019-02-11 11:44:37Dokonywanie zmian organizacyjnych czy też wprowadzanie nowych strategii biznesowych jest nieodłącznym elementem poprawnego działania każdej firmy. By liczyć zyski, trzeba się rozwijać i dopasować do wymogów dzisiejszego rynku, w innym przypadku firma będzie skazana na porażkę. |
|
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI2018-08-02 14:37:37Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. |
|
Jak skutecznie stosować technikę „5 x dlaczego”?2018-05-24 14:29:02W biznesie najlepiej sprawdzają się metody proste, takie jak związana ze „szczupłym zarządzaniem” technika „5 x dlaczego?”. Niestety, metoda ta wydaje się tak banalna, że wielu menedżerów stosuje ją bez większego namysłu. |
|
Lean manufacturing. Filozofia, modernizacja, skuteczność2018-04-27 13:06:31Lean manufacturing to koncepcja biznesowa polegająca na oszczędnym gospodarowaniu środkami podczas produkcji towarów. „Lean” znaczy po angielsku „szczupły” – chodzi więc o takie wytwarzanie, które przy maksymalnym zysku generuje jak najmniej strat. |
|
Kim właściwie jest skuteczny menedżer?2018-04-12 12:17:11Skuteczność menedżerów jest skoncentrowana wokół dwóch kluczowych kompetencji: umiejętności wyznaczania celów i umiejętności motywowania ludzi do działania. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń błędy
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.