Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki błędy

Jak zorganizować pracę zdalną w firmie?
2020-04-09 17:20:22

Wielu pracowników z dnia na dzień rozpoczęło pracę zdalną. W nietypowej sytuacji znaleźli się również menedżerowie, którzy muszą zarządzać w sposób zdecydowanie odmienny od dotychczasowego. Jak sobie poradzić z tymi wyzwaniami?

Artykuł Jak zorganizować pracę zdalną w firmie?
NOWOCZESNA REKRUTACJA – JAK SKUTECZNIE POZYSKAĆ PRACOWNIKA?
2020-03-12 12:16:01

Obecnie, kiedy mamy do czynienia z rynkiem pracownika, firmy rekrutacyjne i działy HR muszą włożyć mnóstwo wysiłku, aby przyciągnąć właściwych kandydatów. Na szczęście pewnym ułatwieniem mogą być nowoczesne narzędzia, w tym także media społecznościowe.

Artykuł NOWOCZESNA REKRUTACJA – JAK SKUTECZNIE POZYSKAĆ PRACOWNIKA?
Konsultacje SEO – pozycjonowanie z Pozycjonerem się opłaca!
2019-12-11 10:10:31

Inwestycja w wiedzę, która może wznieść Twój biznes na wyższy poziom zawsze się opłaca. Pozycjonowanie stron firmowych, to klucz pozyskiwania klientów.

Artykuł Konsultacje SEO – pozycjonowanie z Pozycjonerem się opłaca!
Jak osiągnąć sukces ?
2019-05-08 13:12:20

jak osiągnąć sukces ?

Artykuł Jak osiągnąć sukces ?
Z życia telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?
2019-02-22 13:21:06

Telemarketer to bardzo trudna praca. Nie musi oznaczać, że spędzi Ci z sen z powiek. Wystarczy „COŚ” zmienić… tylko jak ?

Artykuł Z życia  telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?
Zmiany w firmie wyjdą na dobre!
2019-02-11 11:44:37

Dokonywanie zmian organizacyjnych czy też wprowadzanie nowych strategii biznesowych jest nieodłącznym elementem poprawnego działania każdej firmy. By liczyć zyski, trzeba się rozwijać i dopasować do wymogów dzisiejszego rynku, w innym przypadku firma będzie skazana na porażkę.

Artykuł Zmiany w firmie wyjdą na dobre!
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
2018-08-02 14:37:37

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje.

Artykuł 6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
Jak skutecznie stosować technikę „5 x dlaczego”?
2018-05-24 14:29:02

W biznesie najlepiej sprawdzają się metody proste, takie jak związana ze „szczupłym zarządzaniem” technika „5 x dlaczego?”. Niestety, metoda ta wydaje się tak banalna, że wielu menedżerów stosuje ją bez większego namysłu.

Artykuł Jak skutecznie stosować technikę „5 x dlaczego”?
Lean manufacturing. Filozofia, modernizacja, skuteczność
2018-04-27 13:06:31

Lean manufacturing to koncepcja biznesowa polegająca na oszczędnym gospodarowaniu środkami podczas produkcji towarów. „Lean” znaczy po angielsku „szczupły” – chodzi więc o takie wytwarzanie, które przy maksymalnym zysku generuje jak najmniej strat.

Kim właściwie jest skuteczny menedżer?
2018-04-12 12:17:11

Skuteczność menedżerów jest skoncentrowana wokół dwóch kluczowych kompetencji: umiejętności wyznaczania celów i umiejętności motywowania ludzi do działania.

Artykuł Kim właściwie jest skuteczny menedżer?

stron: 1 2 3 4 510

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń błędy

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.