Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki ITIL

Szkolenia dla IT. Jak poruszać się w gąszczu szkoleń i dostawców oraz dokonać odpowiedniego wyboru?
2017-02-13 14:57:54

Bliżej świata szkoleń IT

Artykuł Szkolenia dla IT. Jak poruszać się w gąszczu szkoleń i dostawców oraz dokonać odpowiedniego wyboru?
Czym jest ITIL(R)? Wprowadzenie i ścieżka kwalifikacyjna.
2012-12-06 10:19:20

Autor: Krzysztof Politowicz ITIL – czym jest, dla kogo i jak może pomóc naszej organizacji IT?

Artykuł Czym jest ITIL(R)? Wprowadzenie i ścieżka kwalifikacyjna.
Wzrost pozycji CTPartners w ogólnopolskim rankingu firm szkoleniowych
2012-06-29 11:40:15

CTPartners SA – lider polskiego rynku szkoleń i doradztwa w zakresie zarządzania IT, spółka z Grupy Kapitałowej Infovide-Matrix, z satysfakcją informuje o zajęciu 6 miejsca wśród firm informatycznych świadczących usługi szkoleniowe wg ogólnopolskiego raportu Computerworld TOP 200.

Artykuł Wzrost pozycji CTPartners w ogólnopolskim rankingu firm szkoleniowych
Kilka słów o ISO 20000-1 Zarządzanie usługami IT.
2010-11-26 10:22:17

Kolejny ze zdobywających popularność standardów ISO to ISO 20000-1 Zarządzanie usługami IT. Zawiera on wymagania, jakie powinien spełnić dostawca usług IT w celu dostarczenia usług o jakości akceptowalnej przez swoich klientów.

XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe
2009-10-02 12:55:06

 Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników.

Uczelnie XXI wieku
2008-06-10 13:57:34

W dzisiejszych czasach na prestiż wyższych uczelni składa się wiele czynników. Na pierwszym miejscu jest oczywiście profesjonalnie przygotowana kadra, w drugiej kolejności standardy jakie spełniają budynki i wyposażenie, kolejny aspekt to aktywna współpraca z uczelniami zza granicy, aż po wprowadzania nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych polepszających jakość kształcenia.

Artykuł Uczelnie XXI wieku

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń ITIL

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.