Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych2024-02-21 14:11:14W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie. |
|
Informatyka w biznesie – nowe perspektywy dla specjalistów2016-02-18 13:56:16Kierunek został powołany do życia w ramach przygotowania precyzyjnej odpowiedzi na zapotrzebowanie na wysokiej klasy specjalistów dynamicznie rozwijającej się branży informatycznej, którzy mogą poszczycić się wachlarzem interdyscyplinarnych umiejętności. |
|
Cyfrowy wszechświat rośnie – IT coraz bliżej biznesu2014-08-25 10:38:16Do 2020 r rozmiary cyfrowego wszechświata wzrosną dziesięciokrotnie — od 4,4 bilionów gigabajtów do 44 bilionów gigabajtów – wynika z 7. Badania Digital Universe, przeprowadzonego przez firmę IDC na zlecenie EMC Corporation. |
|
Kilka refleksji o logistyce i logistykach2014-07-22 11:05:09Czy w praktycznej działalności jesteśmy w stanie "zoptymalizować" logistykę w firmie? Zagadnienie to sprowadza się do możliwości napisania takiej funkcji celu, która precyzyjnie i bez wyjątku uwzględnia wszystkie zmienne wpływające na kształtowanie się minimalizowanego lub maksymalizowanego ... |
|
Śląskie Forum HR2014-03-05 14:39:47Wyznaczamy trendy nowoczesnego HR – Forum HR w Katowicach. |
|
Targi IT Business Solutions2012-04-17 09:58:19Targi IT Business Solutions odbędą się 1 czerwca 2012r. w Warszawie w Hotelu Marriott. Jest to wydarzenie, w którym uczestniczyć będą najlepsi dostawcy rozwiązań IT dla przedsiębiorstw a także instytucji. |
|
Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 3.2011-10-04 13:00:03W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa przechytrzenia klienta ma swoich zwolenników – oto przykłady z artykułu opublikowanego w Forbes: Zręczni sprzedażowcy umieją stworzyć atmosferę pośpiechu. |
|
Konferencja "Call center & e-marketing * Silesia 2010"2010-11-04 15:04:03Zakres tematyczny konferencji: |
|
CRM w firmie2010-09-29 15:27:01Termin CRM to inaczej „Customer Relationship Management” - w wolnym tłumaczeniu to zarządzanie relacjami z klientem. Są to narzędzia i procedury wykorzystywane w obsłudze kontaktów z konsumentami. |
|
Kongresie Polskich Menedżerów Jakości - ISO Poland 2010.2010-04-08 15:44:56Do dyrektora zakładu oraz pełnomocnika jakości. Zapraszamy do udziału w Kongresie Polskich Menedżerów Jakości |
stron: 1 2
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń CRM
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.