Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki CRM

Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych
2024-02-21 14:11:14

W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie.

Artykuł Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych
Informatyka w biznesie – nowe perspektywy dla specjalistów
2016-02-18 13:56:16

Kierunek został powołany do życia w ramach przygotowania precyzyjnej odpowiedzi na zapotrzebowanie na wysokiej klasy specjalistów dynamicznie rozwijającej się branży informatycznej, którzy mogą poszczycić się wachlarzem interdyscyplinarnych umiejętności.

Artykuł Informatyka w biznesie – nowe perspektywy dla specjalistów
Cyfrowy wszechświat rośnie – IT coraz bliżej biznesu
2014-08-25 10:38:16

Do 2020 r rozmiary cyfrowego wszechświata wzrosną dziesięciokrotnie — od 4,4 bilionów gigabajtów do 44 bilionów gigabajtów – wynika z 7. Badania Digital Universe, przeprowadzonego przez firmę IDC na zlecenie EMC Corporation.

Artykuł Cyfrowy wszechświat rośnie – IT coraz bliżej biznesu
Kilka refleksji o logistyce i logistykach
2014-07-22 11:05:09

Czy w praktycznej działalności jesteśmy w stanie "zoptymalizować" logistykę w firmie? Zagadnienie to sprowadza się do możliwości napisania takiej funkcji celu, która precyzyjnie i bez wyjątku uwzględnia wszystkie zmienne wpływające na kształtowanie się minimalizowanego lub maksymalizowanego ...

Artykuł Kilka refleksji o logistyce i logistykach
Śląskie Forum HR
2014-03-05 14:39:47

Wyznaczamy trendy nowoczesnego HR – Forum HR w Katowicach.

Artykuł Śląskie Forum HR
Targi IT Business Solutions
2012-04-17 09:58:19

Targi IT Business Solutions odbędą się 1 czerwca 2012r. w Warszawie w Hotelu Marriott. Jest to wydarzenie, w którym uczestniczyć będą najlepsi dostawcy rozwiązań IT dla przedsiębiorstw a także instytucji.

Artykuł Targi IT Business Solutions
Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 3.
2011-10-04 13:00:03

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa przechytrzenia klienta ma swoich zwolenników – oto przykłady z artykułu opublikowanego w Forbes: Zręczni sprzedażowcy umieją stworzyć atmosferę pośpiechu.

Artykuł Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 3.
Konferencja "Call center & e-marketing * Silesia 2010"
2010-11-04 15:04:03

Zakres tematyczny konferencji:

Artykuł Konferencja "Call center & e-marketing * Silesia 2010"
CRM w firmie
2010-09-29 15:27:01

Termin CRM to inaczej „Customer Relationship Management” - w wolnym tłumaczeniu to zarządzanie relacjami z klientem. Są to narzędzia i procedury wykorzystywane w obsłudze kontaktów z konsumentami.

Kongresie Polskich Menedżerów Jakości - ISO Poland 2010.
2010-04-08 15:44:56

Do dyrektora zakładu oraz pełnomocnika jakości. Zapraszamy do udziału w Kongresie Polskich Menedżerów Jakości

Artykuł Kongresie Polskich Menedżerów Jakości - ISO Poland 2010.

stron: 1 2

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń CRM

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.