Porady na wagę złota!2017-05-17 12:36:39Takie mamy czasy, że lubimy szybko i najlepiej za darmo zdobywać wiedzę w najróżniejszych dziedzinach. Czy to błyskawiczny trening asertywności czy porady na temat zdrowego odżywiania, czy też tego, jak wykonać tapetowanie mieszkania – chcemy wiedzieć coraz więcej. |
|
Umysł klienta jest wiele wart2017-05-11 14:53:42Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1. |
|
Opór w zespole - zarządzanie antyzespołem2017-05-09 10:55:11W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w rozmaity sposób. Najczęściej poprzez: |
|
Sztuka odmawiania2017-05-05 11:06:12Ile razy w odpowiedzi na czyjąś prośbę zgodziłeś się coś zrobić zamiast powiedzieć „nie”? |
|
Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?2017-05-05 10:39:42Istnieje niezliczona ilość teorii dotyczących odnoszenia sukcesu oraz sposobów na to, jak stać się zwycięzcą. |
|
System ocen pracowniczych - zmiany są koniecznie i nieuniknione2017-04-28 12:36:11Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miarę zmian pojawiających się na rynku pracy. |
|
Psycholog: stres to energia, którą można wykorzystać2017-04-27 09:11:21Stres traktujemy zwykle jako coś niepożądanego. Tymczasem jest on energią, którą można wykorzystać. Krótkotrwała reakcja na napięcie mobilizuje organizm do aktywności zarówno fizycznej, jak i umysłowej - mówi psycholog Joanna Gutral z Uniwersytetu SWPS. |
|
Planujesz zwolnienia? Zadbaj o swoich pracowników – skorzystaj ze specjalnej dotacji2017-04-10 13:40:12Chcesz, aby twoja firma była postrzegana jako odpowiedzialna społecznie? Możesz to osiągnąć nawet wówczas, gdy zamierzasz zwolnić część załogi. W takiej sytuacji rozsądnie zrobisz, jeżeli skorzystasz z dofinansowania, dzięki któremu twoi pracownicy otrzymają wsparcie. |
|
Adaptacja pracowników – nie tylko dla nowych2017-03-21 12:51:12Osoby, które rozpoczynają pracę w nowej firmie, potrzebują czasu oraz wsparcia, by poznać zasady panujące w nowym miejscu i nauczyć się wykonywać swoją pracę zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy. |
|
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem2017-03-02 12:07:36Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń Poradniki
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.