Parafraza skuteczna nie tylko w sprzedaży. Mikroszkolenie2017-02-09 14:40:23Parafraza jest techniką komunikacyjną powszechnie wykorzystywaną w sprzedaży i obsłudze klienta. Czy wiecie, że parafraza doskonale sprawdzi się też w komunikacji manager - pracownik i pracownik-manager. |
|
Gdzie na szkolenie?2017-02-07 09:08:00Prezentujemy pięć obiektów w naszym kraju, które zapewniają komfortowe warunki do przeprowadzenia szkolenia. |
|
Darmowe mikroszkolenie - pierwsze wrażenie2017-01-26 16:37:21Video, które możesz potraktować jako darmowe mikroszkolenie z zakresu pierwszego wrażenia. Omawiamy zasady wywierania dobrego pierwszego wrażenia na nowo poznanej osobie. Pokazujemy jak powstaje i działa anielski efekt halo i efekt Golema. |
|
Na dywaniku u szefa, czyli jak dyscyplinować pracowników?2017-01-26 11:55:42Takich rozmów nikt nie lubi. Zdarza się jednak, że pracownik nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, popełnia rażące błędy lub to co robi, zupełnie nie przekłada się na oczekiwane efekty. |
|
Wszyscy chcą zmian – nikt nie chce się zmienić2017-01-20 15:11:13Pracownicy bardzo często dostrzegają potrzebę wprowadzenia zmian w firmie. Nie oznacza to jednak, że reagują entuzjastyczne, gdy szefowie zapowiadają, iż zmiany (nawet te pożądane) faktycznie zostaną wprowadzone... |
|
Wszechobecna zasada Pareto2017-01-19 12:40:41Zasada Pareto, nazywana też regułą 80/20, jest powszechna w ekonomii, biznesie i życiu codziennym. Zapraszam na vloga, w którym postaram się przybliżyć Ci czym jest i jaki wpływ na nasze funkcjonowanie ma reguła Pareto. |
|
Jak motywować ludzi2017-01-09 12:17:56Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań , a co za tym idzie efekty ich pracy w postaci zysku jest MOTYWACJA. |
|
Jak narzekanie wpływa na jakość naszej pracy i życia osobistego?2017-01-09 09:53:07Zrzędzimy, narzekamy, marudzimy… cały czas, jest źle , że niedobrze, że mamy pod górkę, … , że latem jest za ciepło, a zimą pada śnieg…, że szefa mamy idiotę i mamy tyle pracy, że bokami na to wychodzi i na nic nie mamy czasu.. Narzekanie jest takie satysfakcjonujące :) - prawda? |
|
Autorytet menedżera, czyli jak budować swoją wiarygodność2017-01-02 14:20:01Jak sprawić, by Twój zespół pracował efektywnie I świetnie dogadywał się nie tylko ze sobą, ale przede wszystkim z Tobą? |
|
Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal2017-01-02 13:49:46Obsługa klienta Twoją tajną bronią w walce o Klienta. Spraw, by Klienci czuli, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie, a gwarantuję, że sami do Ciebie wrócą. Ba, nawet przyprowadzą znajomych! |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń Poradniki
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.