Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Poradniki

Jak rozwijać kompetencje z zarządzania dostawcami?
2017-09-04 12:27:29

Zarządzaniu dostawcami było poświęcone szkolenie zamknięte, które przeprowadziliśmy dla managerów i pracowników Lear Corporation Poland. Trenerem odpowiedzialnym za dostosowanie programu szkolenia do potrzeb uczestników i specyfiki ich pracy oraz prowadzącym warsztaty był Pan Marcin Mielniczuk.

Artykuł Jak rozwijać kompetencje z zarządzania dostawcami?
Jak zostać skutecznym Handlowcem?
2017-09-01 10:59:33

Jest kilka podstawowych zasad, o których każdy Skuteczny Handlowiec powinien pamiętać.

Artykuł Jak zostać skutecznym Handlowcem?
„Niemożliwe załatwiam od ręki”
2017-09-01 10:37:13

Problemy mniejsze i większe, trudne do rozwiązania sytuacje ma każdy z nas, niezależnie od tego, w której grupie wiekowej jesteśmy, jakie stanowisko zajmujemy. "Niemożliwe załatwiam od ręki" Williama Guffa to poradnik dla wszystkich.

Artykuł „Niemożliwe załatwiam od ręki”
Team building - jak poprawić relacje między pracownikami?
2017-08-31 08:41:39

Dobrze zgrana grupa pracowników to prawdziwy skarb dla każdej firmy. Osoby, które potrafią ze sobą współpracować, łatwiej podejmują decyzje, działają skutecznie i często rozumieją się bez konieczności wchodzenia w długie dyskusje. Trudno nie zauważyć ile dzięki temu zyskuje firma.

Artykuł Team building - jak poprawić relacje między pracownikami?
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
2017-08-02 09:51:10

W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje.

Artykuł Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Ja handlowiec
2017-08-02 09:48:25

Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne w pracy handlowca. Każdy z nas na początku popełnia błędy, jeśli chcesz ich uniknąć, koniecznie przeczytaj ten artykuł.

Artykuł Ja handlowiec
Po co pracownikowi poczucie własnej wartości?
2017-07-21 10:33:01

Jeśli chcesz mieć naprawdę dobrego pracownika, zadbaj o jego poczucie własnej wartości. Dzięki większej samoświadomości i pewności siebie, stanie się lepszym partnerem do wspólnej i twórczej pracy. A właśnie na takich pracownikach firma może najwięcej zyskać.

Artykuł Po co pracownikowi poczucie własnej wartości?
Zbuntowane talenty też szukają pracy
2017-07-11 11:44:49

Nie wiesz jakie umiejętności potrzebujesz by znaleźć dobrą pracę i osiągnąć sukces? Poniżej prezentujemy listę 5 kluczowych umiejętności dobrego pracownika nad którymi warto pracować.

Artykuł Zbuntowane talenty też szukają pracy
Rozszyfruj klienta, by być lepszym sprzedawcą
2017-07-05 14:47:02

Większość ludzi mimowolnie zakłada, że inni myślą i działają w sposób podobny do nich. Tak jednak nie jest. W relacjach, a już szczególnie w kontaktach handlowych, bardzo ważne jest, aby sprzedawca potrafił zrozumieć sposób myślenia i działania konkretnego klienta.

Artykuł Rozszyfruj klienta, by być lepszym sprzedawcą
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
2017-07-03 11:16:31

Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.

Artykuł Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?

stron: 149 50 51 52 5394

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń Poradniki

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.