Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2022-03-09 16:26:23. Aktualizowano 2025-04-30 02:57:21
Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumenci nie znają naszej marki, więc mówimy "zróbmy kampanię marketingową", produkt słabo się sprzedaje więc myślimy "zmieńmy opakowanie". W życiu codziennym jest podobnie. Uwielbiamy podsuwać gotowe rozwiązania, udzielać rad rodzinie i przyjaciołom, mamy gotową receptę na problem. Tymczasem trade marketing nie opiera się wyłącznie na pomysłach, czyli narzędziach. Trade marketing to znacznie szersze pojęcie niż kampania czy promocja i wiąże się z wieloma umiejętnościami.
Sprawdź zatem, czy poniższe punkty stanowią Twoją strefę komfortu czy obszar do rozwoju:
Wszystkie umiejętności i kompetencje potrzebne w trade marketingu nabywamy w drodze nauki. Najlepszą nauką jest praca na żywym organizmie, czyli w Twojej organizacji. Masz wówczas możliwość wdrożenia i oceny tych działań. Warto jednak uzupełniać te obszary, w których czujemy się mniej komfortowo lub brakuje nam wiedzy. Na naukę nigdy nie jest za późno, a trade marketing manager to siła napędowa wielu organizacji więc warto postawić na rozwój.
Ekspert z zakresu marketingu. Autorka programów i trenerka prowadząca szkolenia dla trade marketing managerów z handlu offline "Trade marketing. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży" oraz trade marketingu online "Trade marketing online. Wsparcie sprzedaży w internecie i narzędzia trade marketingowe w e-commerce".
Zapraszamy również do zapoznania się z tematyką szkoleń i warsztatów marketingowych dostępnych w kategorii "Szkolenia marketing". Do zobaczenia na szkoleniach.
TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%? - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.