Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Kalendarz – skuteczna reklama

Napisany przez Janik Krzysztof dnia 2013-08-01 09:12:39. Aktualizowano 2024-04-30 10:52:26

Firmy reklamowe i marketingowe niemal codziennie wpadają na nowe i nieraz znakomite pomysły dotyczące reklam produktów, usług i przedsiębiorstw działających na rynku.

Niektóre reklamy są na tyle niecodzienne i zaskakujące,  a czasem nawet bulwersujące, że stają się przedmiotem dyskusji medioznawców, a nawet socjologów. Jednak większość reklam ma charakter mniej lub bardziej krótkotrwały. Emisja spotów w telewizji trwa jakiś czas, ale szybko się kończy, wykupione miejsce na ulicznym billboardzie także jest ograniczone do stosunkowo krótkich ram czasowych i na miejsce dotychczasowej reklamy wkrótce pojawia się nowa.

Niewiele przedsiębiorstw może sobie pozwolić na długie kampanie, bowiem reklama jest kosztowna, a budżety na promocję z reguły dosyć ograniczone. Ale jest przecież możliwość reklamy stosunkowo taniej i na dodatek całorocznej. Nośnikiem takiej reklamy jest kalendarz, który spotykamy na ścianach biur, warsztatów i w gabinetach prezesów. To znakomita forma promocji przede wszystkim dla tych firm, których klientami są inne firmy.


Poznaj - Pozycjonowanie - SEO


Jak dużą wagę przywiązują do firmowych kalendarzy działy marketingowe największych i najbardziej znanych marek rynkowych może świadczyć fakt, że do pracy nad  opracowaniem kolejnych wydań zatrudnia się często światowej sławy fotografów i grafików. Dobrze przygotowany i umiejętnie dostarczony klientowi kalendarz może być znakomitą wizytówką przedsiębiorstwa, a koszty poniesione na tego rodzaju promocję są naprawdę niewysokie w porównaniu z reklamami w mediach czy prasie. Wręczenie kalendarza może być także okazją do spotkania z klientem, a to w biznesie zawsze się liczy.

Sezon na kalendarze 2014 właśnie się rozpoczął i nie należy dłużej zwlekać z przygotowaniami do ich wydania, mimo że do końca roku pozostało jeszcze kilka miesięcy. Opracowanie kalendarza, jego wydrukowanie i dostarczenie zamawiającemu zajmie z pewnością jakiś czas. A jeszcze trzeba rozprowadzić kalendarze wśród klientów. To również nie powinno być odkładane na ostatnie dni roku.

ADV.

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Kalendarz – skuteczna reklama - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.