Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Forum Marketingu Internetowego

Napisany przez szkolenia24h.pl dnia 2009-07-28 16:14:17. Aktualizowano 2024-04-25 14:30:50

MAKSIMUM KONWERSJI – Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line 6 sierpnia 2009 roku, Warszawa

MAKSIMUM KONWERSJI – Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line

6 sierpnia 2009 roku, Warszawa

Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu on-line w latach 2009-2010 wzrośnie nawet o 20%. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Rok 2009 jest rokiem wyzwań dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych działom marketingu przyszedł zatem czas na optymalizację podejmowanych działań i budżetów marketingowych.

Podczas forum poznasz skuteczne narzędzia i najnowsze osiągnięcia, które pomogą Ci zbudować skuteczną strategię marketingu on-line, bo teraz liczy się tylko jedno - MAKSIMUM KONWERSJI

Do zobaczenia na forum:

Konrad Pankiewicz (Adv.pl), Marcin Maj (os3 multimedia), dr. Jacek Wójcik (SGH), Krzysztof Piwowar (Adv.pl), Piotr Waglowski (VaGla.pl), Joanna Dobrowolska (os3 multimedia), Bartosz Berliński (MaxROY.com, QXL Poland), Sławomir Kornicki (Codemedia)

Forum poprowadzi: Monika Król (PR & Marketing Manager Adv.pl)

W PROGRAMIE (9.00-16:40)

- Liczy się tylko jedno…

- Personalizowanie przekazu kluczem do budowania brand experience

- Słuchać czy manipulować - ulegać modom czy skutecznie się reklamować?

- dBase Marketing – Marketerze obudź się wreszcie!

- Z rewolucją w blokach startowych, czyli o Augmented Reality - reklamie, zabawie i innowacyjnym sposobie na zwiększenie zysków

- Technologie utrudniające działania marketingowe – ujęcie prawne

- Jak z sukcesem złowić kobietę w sieci - najlepsze strategie e-marketingowe na rynku

- Marketing w Wyszukiwarkach. Recepta na kryzys

- Strategie cenowe stosowane w Internecie

WIĘCEJ INFORMACJI

www.maksimumkonwersji.pl/forum_marketingu.pdf

 

Kontakt z koordynatorem: Agata Soboń; pr@cpi.com.pl

Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Forum Marketingu Internetowego - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.