Szkolenia polecane | |
Aktualne obowiązki podmiotów związane z gospodarką odpadami 2023 - elektroniczny rejestr BDO, ewidenMiędzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTAktualne obowiązki podmiotów związane z gospodarką odpadami 2021 - elektroniczny rejestr BDO, ewidencja odpadów i sprawozdawczość – 1-dniowe warsztaty praktyczne.Zgłoszenia: >>>> TUTAJ Termin (...) Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
790.00750.50 zł 923.12 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Aktualne obowiązki podmiotów związane z gospodarką odpadami 2023 - elektroniczny rejestr BDOCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Aktualne obowiązki podmiotów związane z gospodarką odpadami 2021/2022 (...) Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
790.00750.50 zł 923.12 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Aktualne obowiązki podmiotów związane z gospodarką odpadami 2023 - elektroniczny rejestr BDOCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Aktualne obowiązki podmiotów związane z gospodarką odpadami 2021/2022 (...) Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
790.00750.50 zł 923.12 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelemKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-30 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
590.00295.00 zł (brutto) -50% |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-30 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. Najbliższy termin: 2024-05-31 - 2024-05-31 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2024-05-31 - 2024-05-31 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Baza szkoleń, kursów ofert szkoleniowych dla firm i osób prywtnych. Katalog usług szkoleniowych - firm i obiektów. Szkolenie, kurs biznesowy, księgowy, handlowe i wiele innych. Szkolenia menedżerskie - zarejestruj swoje szkolenia
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.