* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2024-07-24 - 2024-07-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Większość szkół językowych sprawiła swoim klientom w nowym roku szkolnym przykrą niespodziankę.2008-09-04 13:35:57Z najnowszych cenników, które jak co roku opublikowały na początku września, wynika, że za standardowy kurs 60-godzinny w grupie kilkunastoosobowej od października trzeba będzie zwykle zapłacić o około 40-60 zł więcej. |
|
Z ręką na pulsie2008-05-21 13:22:51Trzeba być aktywnym w szkoleniach i trzymać rękę na pulsie, bo konkurencja jest ogromna. |
![]() |
Pierwszy krok w poszukiwaniu pracy – pomoc uczelni macierzystych2008-04-16 12:23:16Zdecydowana większość studentów rozpoczynających naukę na wyższych uczelniach nie ma tak naprawdę pomysłu na własną karierę zawodową. |
![]() |
Sprawozdanie - konferencja e-Dyrektor HR, TELEINFORMATYKA W ZARZĄDZANIU KADRAMI2008-02-27 13:23:38
|
|
Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem2009-05-29 16:22:58Szkolenia zarządzania zasobami ludzkimi (szkolenia , kursy ZZL) mają na celu rozwój wiedzy i pozyskanie kwalifikacji. podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem, kadrami oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenia zarządzan |
![]() |
Szkolenia logistyka Ł, Lubelskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.