Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Większość szkół językowych sprawiła swoim klientom w nowym roku szkolnym przykrą niespodziankę.
2008-09-04 13:35:57

Z najnowszych cenników, które jak co roku opublikowały na początku września, wynika, że za standardowy kurs 60-godzinny w grupie kilkunastoosobowej od października trzeba będzie zwykle zapłacić o około 40-60 zł więcej.

Studia podyplomowe, a może kurs e-learningowy, lub szkolenie?
2008-07-17 13:12:29

„Ucz się przez całe życie”, to motto powtarzane nam od najmłodszych lat przez naszych rodziców oraz nauczycieli. Motto, które kiedyś miało zachęcać nas do zgłębiania wiedzy ogólnej, która pozwoliłaby nam na spokojne i dostatnie życie. Teraz także w rezultacie ma nas prowadzić ku spokojnej i godnej e

Artykuł Studia podyplomowe, a może  kurs e-learningowy, lub szkolenie?
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR
2008-04-11 13:31:45

Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego,

Europejski Fundusz Społeczny – podsumowanie działalności w branży szkoleniowej za lata 2005 - 2007
2008-03-02 19:32:48

Z pomocy Europejskiego Funduszu Społecznego dofinansowującego przedsiębiorców i pracowników firm w latach 2005- 2007 skorzystało ponad 390 tysięcy firm, organizacji i instytucji.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia inne Sprzedaż Excel Rzeszów, Zagraniczne

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.