* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2024-07-24 - 2024-07-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Kongres Public Relations w czasach kryzysu2009-03-24 11:54:42Już wkrótce, w dniach 22-24 kwietnia 2009 roku, w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się VIII Kongres Public Relations. |
|
W Poznaniu liczą na matematykę2008-08-06 12:54:06Samorząd zapłaci poznańskim gimnazjalistom za dodatkowe lekcje matematyki w nowym roku szkolnym. |
|
Studia podyplomowe, a może kurs e-learningowy, lub szkolenie?2008-07-17 13:12:29„Ucz się przez całe życie”, to motto powtarzane nam od najmłodszych lat przez naszych rodziców oraz nauczycieli. Motto, które kiedyś miało zachęcać nas do zgłębiania wiedzy ogólnej, która pozwoliłaby nam na spokojne i dostatnie życie. Teraz także w rezultacie ma nas prowadzić ku spokojnej i godnej e |
|
Zorganizowane działanie2008-03-26 16:51:41Warto zastanowić się nad tym, co tak naprawdę daje nam zorganizowane działanie w naszym życiu i w naszej pracy? Po co tworzymy plany i projekty? I dlaczego przedsiębiorstwa i firmy tak chętnie posiłkują się projektami przy budowaniu i motywowaniu zespołu? |
|
ACCA, CIMA, CFA, CIM – międzynarodowe kwalifakcje pracowników2008-03-13 12:01:18Nowym a zarazem skutecznym trendem na polskim rynku pracy są wszelkiego rodzaju kursy kwalifikacyjne dla pracowników. Zdobyte tą drogą certyfikaty są szczególnie ważne, gdyż uznawane są na całym świecie. |
Szkolenia social media Marketingowe podatki Podlaskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.