Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-12-15

Było:670zł

Jest:580zł

Kongres Public Relations w czasach kryzysu

Napisany przez szkolenia24h.pl dnia 2009-03-24 11:54:42. Aktualizowano 2019-12-10 04:03:08

Już wkrótce, w dniach 22-24 kwietnia 2009 roku, w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się VIII Kongres Public Relations.

Już wkrótce, w dniach 22-24 kwietnia 2009 roku, w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się VIII Kongres Public Relations.

Konferencja jest od lat największym w Polsce wydarzeniem w branży PR. Oczywiście tematem, o którym organizatorzy nie zapomnieli będzie wszechobecny kryzys. O swoich wyobrażeniach na temat PR będą mówili prezesi największych spółek w Polsce. Dużo uwagi poświęcone będzie PR-owi i marketingowi miast i regionów. Gośćmi Kongresu będą np. prezydenci miast i burmistrzowie. W Kongresie udział wezmą również goście zagraniczni prelegenci z Niemiec i Wielkiej Brytanii.

Szczegóły na temat Kongresu znajdują się na stronie www.kongrespr.pl.

Program:

VIII Kongresu Public Relations
22-24 kwietnia 20091

BIZNES, MEDIA I POLITYKA.
KONGRES PUBLIC RELATIONS 2009
KONFERENCJA PRASOWA, g. 9.00 - SALA SENATU (A206)

22.04.2009 (środa) AULA A3
SESJA GŁÓWNA KONGRESU
prowadzenie: dr Andrzej Stolarczyk, dr Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski

8.00 – 9.50
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW KONGRESU…I PRZEGLĄDU FILMÓW „MEDIAL”

9.50
prof. dr hab. Jerzy CHŁOPECKI, Prorektor WSIiZ - Rozpoczęcie Kongresu

10.00 – 10.30
Sebastian CHACHOŁEK - Prezes Zarządu Grupy PRC PRostytucja polska, czyli kryzys polskiego PR.

10.30 -11.00
Wiesław GAŁĄZKA, Redaktor, Kierownik Pracowni Badań Komunikacji Politycznej i PR Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośl. Szkoły Wyższej we Wrocławiu Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał - o szkoleniach wizerunkowych polskich polityków.

11.00 – 11.40
Adam ŁASZYN - prezes zarządu Alert Media Communications, Eskadra Publica
Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny ranking 10 najciekawszych wydarzeń PR i okolic ostatnich 12 miesięcy (2008/2009).

11.40 – 12.00
PRZERWA

12.00 – 12.30
Paweł TROCHIMIUK, prezes zarządu Partner of Promotion, prezes zarządu Związku Firm Public Relations
Odpowiedzialność społeczeństwa na podstawie zmieniającego się klimatu.

12.30 – 12.50
Andrzej CZARNECKI, PR Manager WSK-PZL Rzeszów SA., dr Dariusz TWORZYDŁO, Pełnomocnik Rektora ds. public relations, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie Audyt wewnętrzny jako metoda pomiaru efektów w działaniach komunikacyjnych na przykładzie międzynarodowego koncernu lotniczego. Prezentacja case study.

12.50 – 13.10
Paweł NETCZUK- prezes zarządu MEDIARUN Sp. z o.o. PR w dobie kryzysu, czyli co można robić, aby się przygotować i zabezpieczyć?

13.10 – 14.30
PRZERWA OBIADOWA

SESJA GŁÓWNA KONGRESU
(AULA A3)
MEDIAL 2009

SALA SENATU (A206), od godziny 14.00

14.30 – 14.50
dr Krzysztof KOJ, Dziekan Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Wydział Zamiejscowy w Chorzowie, Negocjacje czyli wysublimowana gra PRowska.

14.30 – 17.30

wykłady:

Leszek WASIUTA, twórca Telewizji Polonia, producent, reżyser, Film korporacyjny a komunikacja zewnętrzna. Język kryzysu w filmie korporacyjnym.

Grzegorz MIECUGOW, TVN24, Każdy ma swoją Piętę Achilessa. Media też…

Grzegorz BOGACZEWICZ, Prezes Zarządu, Agencja Reklamowa BOGACZEWICZ, Jak skutecznie komunikować się z działem PR. Produkcja filmów korporacyjnych widziana z perspektywy studia filmowego.

DEBATA, oraz PRZEGLĄD FILMÓW
prowadzący: Wojciech WÓJCIK
Prezes, Towarzystwo Inicjatyw Medialnych MEDIAL

UCZESTNICY DEBATY:
Leszek WASIUTA
Grzegorz BOGACZEWICZ
Grzegorz MIECUGOW

14.50 – 15.10
Izabela LASKOWSKA, Szef Wydziału ds. Polityki Informacyjnej w Rządowym Centrum Bezpieczeństwa Cienka czerwona linia – pomiędzy prawda a paniką.

15.10 – 15.30
Marek SZOSTAK, Dyrektor Kreatywny Agencji Reklamowej BRINGMORE, Czy agencje PR w pogoni za doskonałością wizerunkową swoich klientów zapominają o sobie? Ocena wizerunku polskich agencji PR.

15.30 – 15.50
Krystian DUDEK, Redaktor działu rzecznictwo prasowe i relacje medialne Info-PR, Adwokat diabła, czy orędownik dobrej nowiny? Ocena polskich rzeczników prasowych.

15.50 – 16.00
PRZERWA

16.00 – 17.30
DEBATA: O PR BEZ PR pod patronatem
i na zaproszenie portalu info-pr.pl

potwierdzili udział:

Mirosław KRUTIN, Prezes Zarządu KGHM Polska Miedź

Adam FLIS, Dyrektor PCC Polska

oraz inni prezesi zarządów firm
(w trakcie rozmów i zatwierdzania)

od 19.45
SPOTKANIE INTEGRACYJNE

GRAND Club & Bowling, Rzeszów, ul. Kościuszki 9
http://www.undergrandbowling.pl/ Zawody w bowlingu o puchar PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

23.04.2009 (czwartek) Aula A3
CIĘŻKIE CZASY. WITAJCIE PONOWNIE!

SESJA PLENARNA,
prowadzenie: Marek Wróbel (Neuron APR), dr Michał Macierzyński (bankier.pl) - FUNDACJA internetPR.pl

09.00 ROZPOCZĘCIE DRUGIEGO DNIA KONGRESU

BLOK 1. Ciężkie czasy – na czym polegają?

9.00 – 9.05 Witajcie w drugim dniu kongresu… i w ciężkich czasach

9.05 – 9.30
dr Michał MACIERZYŃSKI, główny analityk bankier.pl, v-ce prezes fundacji internetPR.pl, Kryzys, recesja, spowolnienie – co to właściwie znaczy?

9.30 – 10:00
Kuba ANTOSZEWSKI, Millward Brown SMG/KRC,

Czy już się boimy? – prezentacja wyników badań

10.00 – 10.30
Sebastian BYKOWSKI, Prezes Zarządu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Kryzys w mediach – w jaki sposób media wypełniają swoją misję informacyjną w kryzysie.

10:30 – 10:45
PRZERWA

EMPLOYER BRANDING (sala senatu, A206)

10:45 – 11:15
Marek WRÓBEL, prezes fundacji internetPR.pl, prezes Neuron APR, Mądrzy po szkodzie? Pamiętacie rok 2001? – porównanie sytuacji dzisiejszej i sprzed koniuktury

dr Anna ADAMUS-MATUSZYŃSKA, Monika KANTOWICZ-GDAŃSKA, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Budowanie wizerunku pracodawcy - Moda czy konieczność?

11:15 – 12:00
Debata z udziałem ekspertów i publiczności

Dwa oblicza kryzysu
Jerzy CISZEWSKI, prezes CiszewskiPR, moderator

eksperci: Katarzyna DOMAŃSKA, Prezes Zarządu, ThinkOpen Sp. z o.o.

Dominik KAZNOWSKI, Pełnomocnik Zarządu ds. Business Development NaszaKlasa.pl

Darek BARCIKOWSKI, Publisher & Managing Partner, White Eagle Media LLC, Boston, USA

Sebastian BYKOWSKI, Prezes Zarządu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Tomasz FILL, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA

Anna MACNAR, CEO Universum Polska,

Co decyduje o sukcesie lub porażce? Tajniki dobrej kampanii wizerunkowej na rynku pracy na podstawie najświeższych wyników badań

Dominik SZULOWSKI, PR Manager McDonald's Polska, Marcin DĄBROWSKI, Twenty Four Seven PR,

Budowa wizerunku pracodawcy - komunikacyjna alchemia czy strategiczne działanie?

12:00 – 12:20
PRZERWA

BLOK 2
Ciężkie czasy – jak nas zmieniają?
EMPLOYER BRANDING cz.2
(sala senatu, A206)

12.20 – 12.50
GOŚĆ SPECJALNY: Julia JAHANSOOZI, EUPRERA, University of Stirling, UK. Mierzenie efektów działań Public Relations [prezentacja w jęz. agnielskim, tłumaczona]

Nestor KOŚCIAŃSKI, Senior Consultant RR Communication Consulting, Utrzymanie dobrego wizerunku pracodawcy w oczach pracowników - zalecenia na trudne czasy

12.50 – 13.20
GOŚĆ SPECJALNY: Oliver UEBERHOLZ, mixxt GmbH, CEO, Why Microblogging, Social Media and Communities are the future of PR [prezentacja w jęz. agnielskim, tłumaczona]

Violetta LECHOWICZ, HR Director EE Region, Coty Polska, Wyniki badań nastrojów pracowniczych jako podstawa skutecznych działań wizerunkowych w firmie w czasach prosperity i w dobie kryzysu – dobre praktyki Coty Polska

13.20 – 13.50
Lidia MARCINKOWSKA, Neuron APR, Partner, Jak przygotować się do trudnych czasów?

Dominik KAZNOWSKI, Pełnomocnik Zarządu ds. Business Development Nasza Klasa.pl, Budowanie wizerunku pracodawcy w Internecie w dobie społeczności wirtualnych

13.50 – 15.20
PRZERWA OBIADOWA
/Klub akademicki WSIiZ/

BLOK 3
Ciężkie czasy – jak nas wypaczają?

15.20 – 15.50
prof. dr hab. Jerzy OLĘDZKI, Uniwersytet Warszawski, Nie zapomnijmy o etyce – zwłaszcza teraz!

NAUKA A PRAKTYKA PUBLIC RELATIONS
Wystąpienia naukowców i praktyków – referaty publikowane. Wykaz wystąpień znajduje się na ostatniej stronie programu.
RELACJE INWESTORSKIE SZANSĄ W OKRESIE DEKONIUNKTURY

Mirosław GRUCA - Dyrektor Pionu Relacji Inwest., Agencja Informac. Penetrator Sp. z o.o.
Piotr BIEŻUŃSKI - Dyrektor Kominikacji Korporacyjnej  P.R.I. "POL-AQUA" SA.
Przemysław WASILEWSKI - Kierownik Wydziału Relacji Inwestorskich, PGE Polska Grupa Energetyczna SA.

15.50 – 16.20
Sebastian ŁUCZAK, dyrektor zarządzający Eskadra Publica, Zasady versus rzeczywistość. Tym gorzej dla zasad?

16:20 – 17:30
Debata z udziałem ekspertów i publiczności
Czy słabsza koniunktura sprawi, że staniemy się gorsi? A może nas uleczy?
moderator debaty: Marek WRÓBEL
eksperci:
prof. dr hab. Jerzy OLĘDZKI, Uniwersytet Warszawski
Sebastian ŁUCZAK, dyrektor zarządzający Eskadra Publica, Eskadra Publica
Dominik WARTECKI, właściciel, dotPR

WARSZTATY:
„Raporty medialne źródłem wiedzy na temat wizerunku i pozycji rynkowej organizacji”.


Prowadzący: Marcin Szczupak – Kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

od 18.00
SPOTKANIE INTEGRACYJNE
Taberna, Centrum Turystyki i Rekreacji WSIiZ
Kielnarowa k. Rzeszowa

24.04.2009 (piątek)
DZIEŃ POD PATRONETEM: CITY CONSULTING INSTYTUT ORAZ URZĘDU MIASTA KRAŚNIKA

MARKETING I PUBLIC RELATIONS MIAST I REGIONÓW

PANEL POD PATRONATEM CITY CONSULTING INSTYTUT
Aula A3

09.15 – 09.45
Szymon SIKORSKI,
Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Public Relations w kształtowaniu atrakcyjności regionu

09.45 – 10.15
prof. dr hab. Barbara IWANKIEWICZ-RAK,
Uniwersytet Wrocławski, Public Relations w administracji publicznej - obszary decyzji


Wojciech SZALKIEWSICZ, OWSIiZ, Jak w Olsztynie Platforma udławiła się arbuzem. Analiza klęski PO w samorządowych wyborach prezydenckich AD 2009.

Sebastian CHACHOŁEK, Grupa PRC, PRawda a wojna, cz. 3 – największe propagandowe oszustwa II W.Ś.

Zuzanna KAWA, Przemysław SZPIK, Grupa Prawna TALIO, Możliwości, pułapki, konsekwencje prawne nakręcania wizerunku.

10.15 – 10.45
Joanna DELBAR, Vice Prezes Zarządu Związku Firm Public Relations Community relations - dialog z lokalną społecznością

10.45 – 11.15
Jarosław FLIS, Socjolog, Uniwersytet Jagielloński, Prezydenci na półmetku - od czego zależy społeczne poparcie dla władz samorządowych

11.15 – 11.30
przerwa

11.30 – 12.10
Mateusz ZMYŚLONY, Dyrektor Kreatywny MarketPlace,
Grupa ESKADRA„ Esencja marketingu miejsc: fakty i mity nt. wizerunku Miast i Regionów. Czym jest, a czym powinien być, jak się to robi i dlaczego nie jest to zabawka dla nieodpowiedzialnych. Dynamiczna konfrontacja teorii z praktyką”.


WARSZTATY: „Raporty medialne źródłem wiedzy na temat wizerunku i pozycji rynkowej organizacji”.
Prowadzący: Marcin Szczupak – Kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

12.10 – 12.40
Krzysztof KOZIEŁ,
Pełnomocnik Starosty Powiatu Będzińskiego ds. zarządzania kryzysowego Powiat - wizerunkowa mozaika miast i gmin

12.35 – 13.00
Grzegorz DĄBROWSKI,
Dyrektor Departamentu Promocji Miasta i Rzecznik Prasowy Sosnowca SIW miasta, wizytówką mieszkańca

13.00 – 14.15
Panel dyskusyjny:
PUBLIC RELATIONS W SAMORZĄDZIE
prowadzenie:
Mateusz GÓRKA, Prezes Zarządu CCI

uczestnicy:
Kazimierz GÓRSKI, Prezydent Sosnowca
Paweł GOCYŁA, Wiceprezydent Dąbrowy Górniczej
Piotr CZUBIŃSKI, Burmistrz Kraśnika
Andrzej MOLIN, Burmistrz Wisły
Arkadiusz CZECH, Burmistrz Tarnowskich Gór
Gabriel TOBOR, Burmistrz Radzionkowa
Piotr KOJ, Prezydent Miasta Bytom

14.15 – 15.00
Tomasz DELOWSKI, Szef projektu Charette
Mateusz GÓRKA, Prezes Zarządu CCI
Warsztaty Charette, jako sposób na relacje inwestorskie jednostek samorządowych

od 15.00
PRZERWA OBIADOWA
Klub akademicki WSIiZ

prelegenci sesji naukowych (sesja naukowa, sala A104):
zgłoszone/wygłaszane (dotychczas zgłoszone i zatwierdzone):

Elżbieta BUKOWIEC, ENION Energia Sp. z o.o., Prawo PR do wątpliwości i emocji
dr Marek ZIMNAK, Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich, PR wyższych uczelni. Próba opanowania chaosu.
dr Piotr PARA, wicedyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, Socjotechniki w sieci, czyli dewaluacja pojęć.
Wioletta KWAK, Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University, Nowy Sącz, Wykorzystanie Public Relations w komunikacji organizacji non-profit z interesariuszami.
dr Piotr BIELAWSKI, Kierownik Zakładu Public Relations, Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu, Media publiczne - znaczenie RTV dla tożsamości regionalnej i wizerunku Regionów: zaniechania i możliwości".
dr Jadwiga MAZUR, Małopolska Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie, Public Relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane.
prof. dr hab. Bogdan MRÓZ, dr Zenon POKOJSKI, Szkoła Główna Handlowa, Specyfika i uwarunkowania lobbingu organizacji pozarządowych.
Tomasz NYKIEL, fiveP, Nowe spojrzenie na macierz celów wizerunkowych.
mgr Maciej ZAREMBA, Energoprojekt - Katowice S.A., Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
dr Paweł J. DĄBROWSKI, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Public Relations i negocjacje w pryzmacie przypadków.
dr Paweł PRZYWARA, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, PR współczesnych dziennikarzy.
Anna WÓJTOWICZ-DAWID, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Czy milczenie jest złotem ? - prawne aspekty wypowiedzi.
Gerard PARZELSKI, Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego, Piarowskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach.
Anna RUTKOWSKA, Uniwersytet Warszawski, PR, jako narzędzie wzmacniające wizerunek banków spółdzielczych w dobie kryzysu
dr Monika KACZMAREK - ŚLIWIŃSKA, Politechnika Koszalińska, Etyka Public Relations - pomiędzy standardami zawodu, normami prawa a oczekiwaniami klientów

źódło: pr

 

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Kongres Public Relations w czasach kryzysu - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.