* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
"NOWOCZESNE KADRY GOSPODARKI PODSTAWĄ ROZWOJU WIELKOPOLSKI"2008-06-16 14:16:07Europejska Grupa Doradcza zaprasza wszystkie pracujące dorosłe osoby z Wielkopolski do wzięcia udziału w projekcie. |
|
Konferencja – Kariera Trenera2008-06-03 12:52:17Powiat poznański podejmuje wiele inicjatyw, które przyczyniają się do rozwoju ośrodków kształcenia, szkół oraz szkolnictwa wyższego, znajdujących się na jego terenie. Wynika to z przekonania, że to właśnie gruntowna edukacja stanowi podstawę dobrej kondycji całego społeczeństwa. |
|
Wakacje na koloniach językowych2008-06-02 13:17:00Wakacje tuż tuż, ale to wcale nie oznacza, że będzie to czas błogiego lenistwa zarówno dla tych najmłodszych dzieci, dla młodzieży, a także dorosłych. |
|
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR2008-04-11 13:31:45Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego, |
Szkolenia inne Marketingowe rekrutacja Kutno
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.