Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Z ręką na pulsie
2008-05-21 13:22:51

Trzeba być aktywnym w szkoleniach i trzymać rękę na pulsie, bo konkurencja jest ogromna.

Artykuł Z ręką na pulsie
Wysyłamy pracownika na szkolenie i co dalej?
2008-02-12 17:15:35

Pracownik został wysłany na szkolenie i co dalej. Co może zrobić pracodawca aby wiedza ze szkolenia została należycie wykorzystana w codziennym życiu firmy.

Artykuł Wysyłamy pracownika na szkolenie i co dalej?
Szkolenia informatyczne pracowników
2009-06-05 12:45:09

Odpowiednie wykorzystanie narzędzi informatycznych daje duże korzyści całemu przedsiębiorstwu.

Artykuł Szkolenia informatyczne pracowników
Wywiad z Dr Jeffreyem K. Likerem
2009-11-02 10:26:24

Dr Jeffrey K.Liker jest autorem światowego bestselleru „The Toyota Way” oraz profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej na Uniwersytecie w Michigan/USA. „Skomplikowane problemy konstrukcyjne należy eliminować już na etapie fazy koncepcyjnej.”

Artykuł Wywiad z Dr Jeffreyem K. Likerem

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia taneczne Dla dzieci administracja Krakó

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.