* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Ustawa motywująca bezrobotnych2008-10-28 10:17:30Jak podaje Gazeta Prawna dzisiaj w Sejmie odbędzie się pierwsze czytanie rządowego projektu nowelizacji tzw. ustawy zatrudnieniowej. Eksperci dobrze oceniają wiele zawartych tam propozycji. Wskazują jednak, że nie powinny one być adresowane wyłącznie do bezrobotnych, ale także do osób zagrożonych utratą pracy. |
![]() |
Europejska Grupa Doradcza realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej2008-10-27 13:20:07„CERTYFIKACJA KOMPETENCJI PERSONELU SZANSĄ DLA PRACOWNIKÓW ZAGROŻONYCH PROCESAMI RESTRUKTURYZACYJNYMI” |
![]() |
Zachęcić do nauki języków obcych2008-10-02 15:31:13Nastolatkowie niechętnie uczą się języka pod przymusem, rodzice powinni zastanowić się, jak zmotywować je do pracy. Są na to sposoby, a jak podejść do tematu? Oto kilka sposobów zaprezentowanych w PolskaTimes. |
![]() |
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM Warszawa, 29-30 stycznia 2008 roku2008-02-27 13:01:42
|
|
Zatrudniać nowych pracowników czy może szkolić kadrę już zatrudnioną?2008-02-25 01:15:58Działanie pracodawców mające na celu rozwój pracowników przez szkolenia okazuje się być bardziej opłacalne niż tak zwane szukanie oszczędności przez redukcję. |
Szkolenia projekty unijne Elbląg, Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.