* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektówAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie stanowi etap wprowadzający w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi wg Warunków Kontraktowych FIDIC... Termin: 2025-05-12 - 2025-05-13 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1780.001680.00 zł 2066.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Szkolenia | |
Trening umiejętności negocjacyjnychINFOBIZTECH Sp. z o.o.Przed przystąpieniem do negocjacji powinniśmy kierować się ważnymi zasadami jakie pomogą nam przy przeprowadzaniu negocjacji. Dobry negocjator musi posiadać pewne umiejętności, które nabędzie na tym szkoleniu. Termin: 2025-06-10 - 2025-06-10 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
690.00 zł 848.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Już jutro Debata Ekonomiczna2009-04-27 14:34:29Jesteśmy przekonani, że wielu z nas - młodych ekonomistów - zastanawia się nad swoim miejscem w świecie i tym jak osiągnąć sukces w czasach kryzysu. To właśnie podczas debaty będziemy mieć niepowtarzalną okazję posłuchać jednych z najbardziej wpływowych i szanowanych przedstawicieli świata biznesu. Zaproszeni goście nie tylko nie mieli nigdy okazji uczestniczyć razem w takim spotkaniu, ale także nigdy nie uczestniczyli w debacie o takim przebiegu... |
|
Kongres Public Relations w czasach kryzysu2009-03-24 11:54:42Już wkrótce, w dniach 22-24 kwietnia 2009 roku, w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się VIII Kongres Public Relations. |
![]() |
Kryzys wyciąga rękę po portfele2009-02-20 13:52:13Kryzys powoduje zachwiania na rynku pracy, a to z kolei powoduje bezrobocie. Firmy tną etaty, fabryki zwalniają ludzi, a na tablicach w PUP pustki, nowych ofert pracy brak. Jednak nie wszystkie zakłady zostaną zamknięte, nie wszystkie małe firmy upadną, jednym słowem nie wszystkim grozi bankructwo. |
![]() |
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
Europejska Grupa Doradcza realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej2008-10-27 13:20:07„CERTYFIKACJA KOMPETENCJI PERSONELU SZANSĄ DLA PRACOWNIKÓW ZAGROŻONYCH PROCESAMI RESTRUKTURYZACYJNYMI” |
![]() |
Szkolenia autoprezentacja Poznań - centrum, Śląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.