* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. Termin: 2025-08-27 - 2025-08-27 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
550.00275.00 zł 275.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Pochodzenie i status celny towarów. Warsztaty z ustalania i dokumentowania preferencyjnego pochodzenJ.G.Training szkolenia specjalistyczneOmawiamy reguły pochodzenia towarów, m.in.: reguły pochodzenia niepreferencyjnego, reguły pochodzenia preferencyjnego, dokumentowanie pochodzenia i zasady uznawania dokumentów potwierdzających pochodzenie towarów i inne. Termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1990.00 zł 2447.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. Termin: 2025-12-08 - 2025-12-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Kongres Kadry2009-04-14 11:37:17Kongres Kadry to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, które ma na celu adaptację najlepszych rozwiązań krajowych i światowych na rzecz podwyższania poziomu zarządzania personelem w polskich organizacjach. Spotkanie ekspertów i praktyków HR odbywa się dwa razy w roku: wiosną i jesienią. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarze zawodowe wielu menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi w organizacjach. |
![]() |
Oszczędzając na szkoleniach i nie tylko2009-03-23 12:48:17Sytuacja na rynku pracy w związku z kryzysem zmienia się z miesiąca na miesiąc. Pracodawcy wolą wstrzymać podwyżki, planowane szkolenia, czy rekrutację niż zwalniać pracowników. Wyniki z najnowszego badania "HR w czasach turbulencji" przeprowadzonego w lutym przez firmę HRM partners jak podaje Gazeta Wyborcza. |
![]() |
Centrum Promocji Informatyki zaprasza do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji: PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIA Z SYSTEMÓW ERP DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM2009-03-11 09:59:07Małe i średnie przedsiębiorstwa aby sprostać warunkom rynkowym i posiadać możliwość rozwijania się muszą posiłkować się technologią informacyjną. Potrzebują systemów do kompleksowego zarządzania dopasowanych do ich potrzeb, systemów obejmujący zarówno procesy zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa jak i na styku klient-firma, czyli aplikacje wspomagające zarządzanie kapitałem, personelem, dystrybucją transportem, produkcją, relacjami z klientami oraz obiegiem dokumentów. |
![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 20092009-02-23 13:42:04Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta? 1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów! |
![]() |
Polacy coraz chętniej uczą się języka z multimediów2008-10-17 12:15:23Coraz więcej osób uczących się języków obcych korzysta z multimedialnych dodatków edukacyjnych. Programy ułatwiające zapamiętywanie słówek i fraz, multimedialne słowniki i elektroniczne wersje tradycyjnych lekcji pomagają przyswajać wiedzę już co trzeciemu kursantowi. |
![]() |
Szkolenia bhp Bielsko-Biała, Świętokrzyskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.