Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Pomocna dłoń dla firm, które chcą skutecznie działać w Internecie

Napisany przez szkolenia24h.pl dnia 2008-10-14 10:49:56. Aktualizowano 2024-04-18 17:06:33

Na stronie internetowej Efnetica.pl dostępny jest darmowy kurs dla przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie promować swoją firmę w Internecie. Dotychczas z kursu skorzystało 808 uczestników, w tym firmy takie jak: BMW, Apart, BRE, Gerda, Śnieżka, Bosch, Opoczno i Farmapol.

Na stronie internetowej Efnetica.pl dostępny jest darmowy kurs dla przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie promować swoją firmę w Internecie. Dotychczas z kursu skorzystało 808 uczestników, w tym firmy takie jak: BMW, Apart, BRE, Gerda, Śnieżka, Bosch, Opoczno i Farmapol.

Celem nieodpłatnego kursu jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat skutecznych metod działania i realizacji celów firmy w Internecie, co może przełożyć się na jej długofalowy efekt ekonomiczny.

Kurs został stworzony specjalnie z myślą o prezesach firm i dyrektorach marketingu - wyjaśnia Piotr Michalak, autor kursu oraz właściciel agencji interaktywnej Efnetica.pl - Oni, bowiem mają najwięcej do powiedzenia w kwestii promocji swoich firm w Internecie i w pierwszej kolejności powinni nabyć wiedzę w tym zakresie".

Według statystyk polscy przedsiębiorcy wciąż nie mają wystarczającej wiedzy na temat skutecznej promocji firmy w Internecie. Sytuacja, kiedy firmy nie posiadają swojej strony internetowej, a jedynie wizytówki w katalogach branżowych, są wciąż powszechne, co nierzadko bywa zmorą kontrahentów szukających partnerów B2B oraz - co najgorsze - klientów indywidualnych.

Poza tym agencje reklamowe i interaktywne często nie są w stanie precyzyjnie  ustalić z klientami wizji i szczegółów technicznych realizowanych dla nich zleceń. Piotr Michalak z agencji interaktywnej Efnetica.pl wyjaśnia: „Działalność polskich firm w Internecie nie jest tak powszechna i efektywna, jak ma to miejsce na Zachodzie. Polacy wciąż pozostają w tyle, a doradztwo i usługi w tej dziedzinie są bardzo drogie. Stąd właśnie idea naszego darmowego kursu - aby pomóc polskim przedsiębiorcom zaistnieć w sieci i dotrzeć do tych, którzy szukali, ale nie mogli ich znaleźć".

Uczestnicy kursu dowiedzą się m.in., jak stworzyć dobry serwis internetowy, jakie treści i informacje powinny się tam znaleźć i jaką ich serwis powinien mieć funkcjonalność. W dalszej kolejności ustalą swój budżet na działania w Internecie, a także  poznają metody promowania serwisów internetowych.

Kurs jest darmowy, Składa się z 14 części wysyłanych mailem co trzy dni, a trwa w sumie 42 dni. Na kurs można zapisać się nieodpłatnie na stronie www.efnetica.pl/squeeze/


Źródło: media.netpr.pl

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Pomocna dłoń dla firm, które chcą skutecznie działać w Internecie - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.