* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia | |
ZARZĄDZANIE EMOCJAMI - trening prowadzony przez prof. dr hab. Zbigniewa NęckiegoVademecum - Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.Skąd się biorą emocje?Jaką mamy własną świadomość emocjonalną?Czy rozumiemy stany emocjonalne innych osób? Termin: 2024-11-25 - 2024-11-26 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
1590.00 zł 1955.70 zł brutto (Vat 23%) |
Trening umiejętności negocjacyjnychINFOBIZTECH Sp. z o.o.Przed przystąpieniem do negocjacji powinniśmy kierować się ważnymi zasadami jakie pomogą nam przy przeprowadzaniu negocjacji. Dobry negocjator musi posiadać pewne umiejętności, które nabędzie na tym szkoleniu. Termin: 2024-08-26 - 2024-08-26 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
690.00 zł 848.70 zł brutto (Vat 23%) |
Zwrot z inwestycji ROI w środowisku IT2009-05-25 13:47:09Kryzys finansowy stał się faktem. To już nie plotka ani spekulacje o tym, że może on być „możliwym wynikiem jednego ze scenariuszy rozwoju wypadków”.W obecnej sytuacji menedżerowie odpowiedzialni za rozwój i bezpieczeństwo informatyczne przedsiębiorstw muszą mocno konkurować o fundusze, kiedy zarząd |
|
Śląski Kongres Ludzi Marketingu2009-05-19 12:37:56Misją " Trzeciego Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu" jest integracja środowiska najbardziej aktywnych menedżerów odpowiadających za szeroko pojęte działania marketingowe w firmach naszego regionu oraz przedstawienie im doświadczeń, rozwiązań i możliwości rozwoju poprzez wzajemną lokalną współpracę. |
|
Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej2009-04-06 14:16:31Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience” działające przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej jest organizatorem II Studenckiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi – Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
Europejska Grupa Doradcza realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej2008-10-27 13:20:07„CERTYFIKACJA KOMPETENCJI PERSONELU SZANSĄ DLA PRACOWNIKÓW ZAGROŻONYCH PROCESAMI RESTRUKTURYZACYJNYMI” |
Szkolenia komunikacja Świdnica, Podlaskie Perspecta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.