Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Szkolenie prezentuje narzędzia skutecznego porozumiewania się – inspirujące, przystępne i możliwe w stosowaniu od ręki. Szkolenie ukazuje nowe potrzeby komunikacyjne współczesnego człowieka w środowisku pracy i nie tylko – przez pryzmat zmieniającej się rzeczywistości, stylu życia i powszechnego trendu rozwijania się poprzez rosnące zainteresowanie ludzi tym, jak funkcjonują jako ludzie. Prowadzone jest w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy i życiu osobistym.
Cel szkolenia
Szkolenie ma charakter praktyczny, mocno poznawczy i – jeśli jest taka potrzeba - mocno integrujący, jest nastawione na budowanie empatii w komunikacji i rozumienie jej istoty, znacząco rozwija inteligencję emocjonalną.
Cel: przećwiczenie ciekawych nowoczesnych sposobów komunikowania się w różnych środowiskach pracy ze szczególnym uwzględnieniem używanych komunikatów, uświadomienie odpowiedzialności za akt komunikacji w kontekście skutków dla organizacji oraz skutków personalnych, poznanie skutecznych sposobów na komunikację zespołową usprawniającą pracę i usprawniającą szeroko pojęta komunikację we wszystkich aspektach życia.
Korzyści dla uczestników
- motywacja uczestników szkolenia do zastosowania pozyskanej wiedzy oraz technik w praktyce
- możliwość rozbudowania samoświadomości w zakresie nawykowych zachowań komunikacyjnych i ewentualnych obszarów rozwojowych
- wsparcie metodologiczne i psychologiczne uczestników szkolenia w codziennej praktyce zawodowej
Program szkolenia
1. Wyzwania komunikacyjne XXI wieku – zmieniający się styl życia i zmieniające się potrzeby człowieka (kontekst akceptacji i poczucia przynależności, satysfakcji, poczucia bycia ważnym, słuchanym, uwzględnionym i potrzebnym itd.)
2. Pojęcie inteligencji emocjonalnej w kontekście komunikacji zespołowej i komunikacji z klientami, współpracownikami oraz poza pracą.
3. 4 metody usprawniające komunikację:
• Zmień styl myślenia - czyli co? - patrzenie w jednym kierunku i myślenie lateralne a tradycyjna argumentacja w dyskusjach zespołowych (metoda 6 kapeluszy Edwarda de Bono)
• Spektrum słuchania: Słuchanie odzwierciedlające - słuchanie emocjonalne i intuicyjne (sens i praktyczne zastosowanie rozumienia emocji w skutecznym komunikacie oraz znaczenie wiedzy o funkcjonowaniu naszych zmysłów)
• Porozumienie bez przemocy - Nonviolent Communication (praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem gier szkoleniowych - 4 filary porozumienia bez przemocy, pojęcie empatycznej komunikacji)
• Opcja, jeśli czas pozwoli: zabójcy komunikacyjni czyli „brudna dwunastka” (przegląd 12 powszechnych zachowań ludzi, które psują relacje, ranią uczucia, uniemożliwiają skuteczną komunikację).
BUDOWA I ZARZĄDZANIE SYSTEMEM OCEN PRACOWNIKÓWWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaCele szkolenia:• Poznanie przez uczestników kolejnych faz i zasad ważnych przy ocenianiu pracowników z punktu widzenia praktyki; • Pokazanie możliwości, jakie daje system ocen kadrze menedżerskiej (...) |
|
OPISY I WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACYWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaSzkolenie pozwala na zZdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia opisów stanowisk i doboru metody wartościowania do potrzeb konkretnej organizacji. |
|
ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMIWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaNa każdym stanowisku pracy potrzebne są inne kompetencje do osiągania założonych celów i prawidłowej realizacji zadań. Określenie kompetencji ułatwia pracę pracownikom i menedżerom, ponieważ pracownicy wiedzą dokładnie, czego się od nich oczekuje |
|
Agencja zatrudnienia – jak założyć, rozwijać i unikać błędówWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaJak założyć Agencję pracy tymczasowej, rozwijać firmę i nie popełniać błędów. Na co zwrócić uwagę z punktu widzenia przepisów prawa. Szkolenie stanowi esencję informacji podanych w przystępnej formie przez doświadczonego inspektora PIP |
|
CONTROLLING PERSONALNYWIK Consulting Doradztwo HR Szkoleniawiedza na temat stosowanych wskaźników controllingu personalnegoumiejętność doboru wskaźników controllingu personalnego do potrzeb organizacjiumiejętność tworzenia i kontrolowania budżetów wynagrodzeń zasadniczych i całkowitych |
|
Mobbing i dyskryminacja w miejscu pracy – przejawy i przeciwdziałanieWIK Consulting Doradztwo HR Szkoleniapoznanie norm prawnych obowiązujących w zakresie dyskryminacji i mobbingu, rodzaje dyskryminacji i ich wpływ na funkcjonowanie pracodawców,rodzaje mobbingu, sposoby przeciwdziałania i eliminowania zachowań mobbingowych, odpowiedzialność organizacji |
|
Badania ilościowe i jakościowe – projektowanie badań, analiza danych i raportowanieWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaCelem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi oraz zawansowanymi zasadami organizacji badań społecznych, w tym ewaluacyjnych. Zaprezentowane zostaną metody badawcze (ilościowe oraz jakościowe) |
|
Skargi, wnioski i petycje według najnowszych przepisówWIK Consulting Doradztwo HR Szkoleniaomówienie zasad rozpatrywania petycji zgodnie z ustawą o petycjach, która weszła w życie 6 września 2015 r.,omówienie procedury rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków zgodnie ze znowelizowanymi przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego |
|
Tworzenie systemów wynagradzaniaWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaPraca warsztatowa w obszarze tworzenia i wdrożenia systemów wynagrodzeń w organizacji poprzez przygotowanie uczestników do procesu planowania, organizowania, wdrażania systemu wynagrodzeń lub udoskonalenie umiejętności w tym zakresie. |
|
Tworzenie oficjalnej korespondencji biznesowej i urzędowejWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaSzkolenie ma za zadanie przybliżyć uczestnikom zasady tworzenia pism zgodnie ze schematami funkcjonującymi w Polsce a także zgodnie z uzusem językowym oraz zasadami języka polskiego. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z regułami redagowania p |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
SUPERMOCE NA NOWE CZASY: KOMUNIKACJA A NOWE POTRZEBY III DEKADY XXI WIEKU, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, online. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.