Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

KC Centrum Rozwoju, Firma szkoleniowa Mikołów

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

KC Centrum Rozwoju

  • Miejscowość: Mikołów
  • Województwo: Śląskie
  • Ulica: Rybnicka 87
  • Telefon: 797 458 721 , 32 220 6826
  • Fax: 32 441 7476
  • Email: kontakt@kccr.pl
  • www: www.kccr.pl
Wyślij zapytanie
Obiekt szkoleniowy KC Centrum Rozwoju

KC Centrum Rozwoju powstało w odpowiedzi na rosnące potrzeby szkoleniowe rynku. Jest firmą specjalizującą się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i integracyjnych. KCCR tworzy doskonale współpracujący zespół trenerów i konsultantów wywodzących się z firm szkoleniowych oraz wielu innych gałęzi biznesu. Dzięki temu oferowane przez nas szkolenia są najwyższej jakości i przynoszą trwałe efekty.

Naszą misją jest być najlepszą firmą szkoleniową w województwie śląskim poprzez pozyskiwanie nowych rozwiązań, tworzenie i wdrażanie szkoleń, pozwalających naszym Klientom rozwijać swoje umiejętności zawodowe i dążyć do osiągnięcia spełnienia zawodowego.

Naszym celem jest pomoc w stworzeniu środowisk pracy, w których pracownicy pracują efektywnie, czują się komfortowo i są doceniani. Dzięki dobremu zarządzaniu i skutecznym pracownikom firmy rozwijają się w założonych kierunkach, zgodnie z własnymi wartościami i umiejętnościami.

To co wyróżnia nasze działania to myślenie w kategoriach kompetencji poddawanych rozwojowi. Każde szkolenie jest opisane za pomocą celów jakie zakładamy w zakresie rozwoju poszczególnych kompetencji. Dla KCCR ważne jest, aby uczestnicy szkoleń jak najwięcej doświadczali i żeby realnie wprowadzali do swojej praktyki nowe rozwiązania, umiejętności i poddawali je własnej ocenie.

Najnowsze szkolenia:

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem
KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych
KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Kompendium zarządzania- dwudniowe warsztaty kierownicze
KC Centrum Rozwoju

Celem szkolenia jest ukazanie technik kształtowania postaw i podnoszenia umiejętności kierowniczych poprzez budowanie poczucia odpowiedzialności za grupę. Kładzie szczególny nacisk na możliwości zbudowania zgranego i dobrze funkcjonującego zespołu

Negocjacje i psychomanipulacje
KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Wyznaczanie i monitorowanie KPI na podstawie zbalansowanej karty wyników (BSC) - warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie warsztatowe poświęcone narzędziu, który umożliwia umiejscowienie długookresowej strategii firmy w systemie zarządzania przedsiębiorstwem poprzez mechanizm pomiaru.

Więcej...

Obecnie firma nie prowadzi żadnych kursów.

Najnowsze promocje:

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy (szkolenie)
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Termin: 2017-11-22 - 2017-11-22 Lokacja: Katowice, Śląskie

175 zł Szkolenie otwarte.

-50%

Więcej...

Społecznościowe

Jesteśmy wartościowymi partnerami. Poleć nas i Ty.

Zapytaj firmę

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytań do firm.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.