KC Centrum Rozwoju powstało w odpowiedzi na rosnące potrzeby szkoleniowe rynku. Jest firmą specjalizującą się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i integracyjnych. KCCR tworzy doskonale współpracujący zespół trenerów i konsultantów wywodzących się z firm szkoleniowych oraz wielu innych gałęzi biznesu. Dzięki temu oferowane przez nas szkolenia są najwyższej jakości i przynoszą trwałe efekty.
Naszą misją jest być najlepszą firmą szkoleniową w województwie śląskim poprzez pozyskiwanie nowych rozwiązań, tworzenie i wdrażanie szkoleń, pozwalających naszym Klientom rozwijać swoje umiejętności zawodowe i dążyć do osiągnięcia spełnienia zawodowego.
Naszym celem jest pomoc w stworzeniu środowisk pracy, w których pracownicy pracują efektywnie, czują się komfortowo i są doceniani. Dzięki dobremu zarządzaniu i skutecznym pracownikom firmy rozwijają się w założonych kierunkach, zgodnie z własnymi wartościami i umiejętnościami.
To co wyróżnia nasze działania to myślenie w kategoriach kompetencji poddawanych rozwojowi. Każde szkolenie jest opisane za pomocą celów jakie zakładamy w zakresie rozwoju poszczególnych kompetencji. Dla KCCR ważne jest, aby uczestnicy szkoleń jak najwięcej doświadczali i żeby realnie wprowadzali do swojej praktyki nowe rozwiązania, umiejętności i poddawali je własnej ocenie.
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelemKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. |
|
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. |
|
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. |
|
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. |
|
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. |
|
Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej firm i instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez wew/zew i odpowiadają za wizerunek zewnętrzny podmiotów gospodarczych. |
|
Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. |
|
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. |
Obecnie firma nie prowadzi żadnych kursów. |
Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie (szkolenie)KC Centrum RozwojuSzkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. Termin: 2021-04-09 - 2021-04-09 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie |
165 zł ![]() -50% |
KC Centrum Rozwoju, Firma szkoleniowa Lyski
© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.