Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

KC Centrum Rozwoju

  • Miejscowość: Lyski
  • Województwo: Śląskie
  • Ulica: Kamionki 2
  • Telefon: 797 458 721 , 32 220 6826
  • Fax: 32 441 7476
  • Email: kontakt@szkolenia-kccr.pl
  • www: www.szkolenia-kccr.pl
Wyślij zapytanie
Obiekt szkoleniowy KC Centrum Rozwoju

    KC Centrum Rozwoju powstało 2010 roku, w odpowiedzi na rosnące potrzeby szkoleniowe rynku. Jest firmą specjalizującą się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i integracyjnych. KCCR tworzy doskonale współpracujący zespół trenerów praktyków, którzy na co dzień mierzą się z wyzwaniami zawodowymi, których efekty przenoszą także na strukturę swoich szkoleń. Dzięki temu oferowane przez nas szkolenia są najwyższej jakości i przynoszą trwałe efekty.

    Naszym celem jest pomoc w stworzeniu środowisk pracy, w których pracownicy pracują efektywnie, czują się komfortowo i są doceniani. Dzięki dobremu zarządzaniu i skutecznym pracownikom, firmy rozwijają się w założonych kierunkach, zgodnie z własnymi wartościami i umiejętnościami. Jest dla nas ważne, aby uczestnicy szkoleń jak najwięcej doświadczali i żeby realnie wprowadzali do swojej praktyki nowe rozwiązania, umiejętności i poddawali je własnej ocenie.

 

Co nas wyróżnia...


DOŚWIADCZENI TRENERZY Współpracujemy tylko z najlepszymi trenerami, będącymi nie tylko teoretykami, ale także praktykami, którzy ciągle podnoszą swoje kompetencje. Każdy trener odnosi sukcesy na polu zawodowym, dzięki czemu przekazywana wiedza poparta jest licznymi przykładami z codziennej pracy.


METODY WARSZTATOWE Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są metodą warsztatową, która buduje największe zaangażowanie uczestników w proces przyswajania wiedzy, m.in. symulacji sytuacyjnej, studium przypadku pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów, dyskusji moderowanej i innych.

 

KONSULTACJE POSZKOLENIOWE Zadowolenie klienta to nasz główny cel. Dlatego udostępniamy każdemu uczestnikowi po ukończeniu szkolenia możliwość darmowych konsultacji indywidualnych z trenerem.

 

Metodologia...

       Szkolenia zamknięte ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem różnych technik aktywizujących. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.

      Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem realiów zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.


Najnowsze szkolenia:

Efektywna obsługa trudnego klienta- dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających
KC Centrum Rozwoju

Dwudniowe szkolenie warsztatowe kładzie szczególną uwagę na możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompleksowej obsługi klienta zewnętrznego oraz poznania metod i narzędzi nieodzownych w budowaniu pozytywnej komunikacji z klientem.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Negocjacje i psychomanipulacje
KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych
KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem
KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwa
KC Centrum Rozwoju

Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.

Kompendium zarządzania- dwudniowe warsztaty kierownicze
KC Centrum Rozwoju

Celem szkolenia jest ukazanie technik kształtowania postaw i podnoszenia umiejętności kierowniczych poprzez budowanie poczucia odpowiedzialności za grupę. Kładzie szczególny nacisk na możliwości zbudowania zgranego i dobrze funkcjonującego zespołu

Więcej...

Obecnie firma nie prowadzi żadnych kursów.

Najnowsze promocje:

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy (szkolenie)
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Termin: 2022-06-09 - 2022-06-09 Lokacja: Łódź, Łódzkie

210 zł Szkolenie otwarte.

-50%

Więcej...

Społecznościowe

Jesteśmy wartościowymi partnerami. Poleć nas i Ty.

Zapytaj firmę

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytań do firm.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



KC Centrum Rozwoju, Firma szkoleniowa Lyski

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.