KC Centrum Rozwoju powstało 2010 roku, w odpowiedzi na rosnące potrzeby szkoleniowe rynku. Jest firmą specjalizującą się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i integracyjnych. KCCR tworzy doskonale współpracujący zespół trenerów praktyków, którzy na co dzień mierzą się z wyzwaniami zawodowymi, których efekty przenoszą także na strukturę swoich szkoleń. Dzięki temu oferowane przez nas szkolenia są najwyższej jakości i przynoszą trwałe efekty.
Naszym celem jest pomoc w stworzeniu środowisk pracy, w których pracownicy pracują efektywnie, czują się komfortowo i są doceniani. Dzięki dobremu zarządzaniu i skutecznym pracownikom, firmy rozwijają się w założonych kierunkach, zgodnie z własnymi wartościami i umiejętnościami. Jest dla nas ważne, aby uczestnicy szkoleń jak najwięcej doświadczali i żeby realnie wprowadzali do swojej praktyki nowe rozwiązania, umiejętności i poddawali je własnej ocenie.
Co nas wyróżnia...
DOŚWIADCZENI TRENERZY Współpracujemy tylko z najlepszymi trenerami, będącymi nie tylko teoretykami, ale także praktykami, którzy ciągle podnoszą swoje kompetencje. Każdy trener odnosi sukcesy na polu zawodowym, dzięki czemu przekazywana wiedza poparta jest licznymi przykładami z codziennej pracy.
METODY WARSZTATOWE Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są metodą warsztatową, która buduje największe zaangażowanie uczestników w proces przyswajania wiedzy, m.in. symulacji sytuacyjnej, studium przypadku pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów, dyskusji moderowanej i innych.
KONSULTACJE POSZKOLENIOWE Zadowolenie klienta to nasz główny cel. Dlatego udostępniamy każdemu uczestnikowi po ukończeniu szkolenia możliwość darmowych konsultacji indywidualnych z trenerem.
Metodologia...
Szkolenia zamknięte ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem różnych technik aktywizujących. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.
Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem realiów zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. |
|
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. |
|
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. |
|
Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR. |
|
Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwaKC Centrum RozwojuPodczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż. |
|
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. |
|
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. |
|
Zwiększanie motywacji zespołów pracowniczych - warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami. |
|
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelemKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. |
|
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. |
Obecnie firma nie prowadzi żadnych kursów. |
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem (szkolenie)KC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. Termin: 2024-12-12 - 2024-12-12 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
295 zł -50% |
KC Centrum Rozwoju, Firma szkoleniowa Lyski
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.