Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta2017-08-02 09:51:10W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje. |
|
Ja handlowiec2017-08-02 09:48:25Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne w pracy handlowca. Każdy z nas na początku popełnia błędy, jeśli chcesz ich uniknąć, koniecznie przeczytaj ten artykuł. |
|
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?2017-07-03 11:16:31Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych. |
|
Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować?2017-07-03 11:12:04Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek. |
|
Wydaje ci się, że o sprzedaży wiesz już wszystko?2017-06-27 09:24:52Nawet twardziele sprzedaży czasami walą głową o mur, gdy w grę wchodzi kontakt z naprawdę trudnym klientem. Szablonowe podejście do sprzedaży nie ma wówczas żadnych wartości, a na plan pierwszy wychodzą umiejętności dodatkowe, jakie? |
|
Jak zostać Skutecznym Handlowcem?2017-06-13 10:23:53Zapewne nie raz zastanawiałeś się, dlaczego nie odnosisz takich sukcesów w życiu zawodowym/ prywatnym, jak chociażby kolega z pracy? Co on takiego robi, że Klienci stale mówią mu TAK. |
|
Co wpływa na wiarygodność handlowca?2017-06-12 10:50:28Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu. Słuchacz musi być przekonany, że osoba wywierająca wpływ jest fachowcem oraz uczciwym człowiekiem. |
|
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy2017-06-01 13:20:50Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. |
|
Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?2017-05-05 10:39:42Istnieje niezliczona ilość teorii dotyczących odnoszenia sukcesu oraz sposobów na to, jak stać się zwycięzcą. |
|
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem2017-03-02 12:07:36Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń sprzedaż
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.