Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki rozmowa

Po co pracownikowi poczucie własnej wartości?
2017-07-21 10:33:01

Jeśli chcesz mieć naprawdę dobrego pracownika, zadbaj o jego poczucie własnej wartości. Dzięki większej samoświadomości i pewności siebie, stanie się lepszym partnerem do wspólnej i twórczej pracy. A właśnie na takich pracownikach firma może najwięcej zyskać.

Artykuł Po co pracownikowi poczucie własnej wartości?
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
2017-07-03 11:16:31

Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.

Artykuł Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować?
2017-07-03 11:12:04

Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek.

Artykuł Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować?
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
2017-03-02 12:07:36

Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa.

Artykuł 3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Na dywaniku u szefa, czyli jak dyscyplinować pracowników?
2017-01-26 11:55:42

Takich rozmów nikt nie lubi. Zdarza się jednak, że pracownik nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, popełnia rażące błędy lub to co robi, zupełnie nie przekłada się na oczekiwane efekty.

Artykuł Na dywaniku u szefa, czyli jak dyscyplinować pracowników?
Wszyscy chcą zmian – nikt nie chce się zmienić
2017-01-20 15:11:13

Pracownicy bardzo często dostrzegają potrzebę wprowadzenia zmian w firmie. Nie oznacza to jednak, że reagują entuzjastyczne, gdy szefowie zapowiadają, iż zmiany (nawet te pożądane) faktycznie zostaną wprowadzone...

Artykuł Wszyscy chcą zmian – nikt nie chce się zmienić
Wiedza ekspercka - oferta szkoleniowa na Targach WorldHotel
2016-09-16 08:44:48

Najbliższe Targi WorldHotel będą okazją do poszerzenia wiedzy w obszarach ważnych dla profesjonalistów z branży hotelarskiej. Na targach będzie można skorzystać z pięciu szkoleń, których tematyka zainteresuje zarówno osoby przymierzające się do inwestycji, jak i działające już w biznesie.

Artykuł Wiedza ekspercka - oferta szkoleniowa na Targach WorldHotel
Kursy angielskiego w Anglii - najlepsze szkolenie językowe!
2016-03-10 10:02:46

Język angielski jest najpopularniejszym językiem obcym jakiego uczą się nie tylko Polacy. Między innymi z tego powodu dostępnych na rynku jest wiele możliwości w zakresie edukacji języka angielskiego.

Artykuł Kursy angielskiego w Anglii - najlepsze szkolenie językowe!
Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?
2015-04-22 08:19:15

O tym, jak ważna jest rozmowa kwalifikacyjna, wie każdy, kto choć raz starał się o pracę w firmie, która prowadzi tego rodzaju selekcję.

Artykuł Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?
Konwersacje w języku angielskim przez Internet
2015-03-05 14:04:21

Nie każdy tłumacz ustny będzie dobrym tłumaczem pisemnym i nie każdy tłumacz pisemny będzie dobrym tłumaczem ustnym

Artykuł Konwersacje w języku angielskim przez Internet

stron: 1 2 3 4 5

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń rozmowa

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.