Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki roi

Metody Pomiaru ROI/TCO w praktyce inwestycji informatycznych
2009-10-02 13:54:19

        Cele warsztatu: poznanie finansowych zasad inwestowania w IT poznanie i sklasyfikowanie "mierzalnych" i "niemierzalnych" korzyści i kosztów informatyki, poznanie metod kompleksowej wyceny rentowności dowolnej inwestycji informatycznej, w szczególności: wyceny Total Cost of Ownership metod konstruowania rachunku przepływów pieniężnych dla różnych typów inwestycji w IT wyceny opcji strategicznych - Real Option Value wyceny ekonomicznej wartości informacji - Expected Value of Information nabycie wiedzy o zasadach tworzenia dokumentacji projektu inwestycyjnego w IT przeznaczonej dla zarządu firmy,

Studiuj za granicą a praca sama ciebie znajdzie
2009-09-17 10:38:34

Wakacje skończone, pora solidnie brać się do pracy - maturzyści. Skyscanner radzi, co zrobić, abyś po studiach nie ty szukał pracy, ale praca ciebie.

Artykuł Studiuj za granicą a praca sama ciebie znajdzie
Zwrot z inwestycji ROI w środowisku IT
2009-05-25 13:47:09

Kryzys finansowy stał się faktem. To już nie plotka ani spekulacje o tym, że może on być „możliwym wynikiem jednego ze scenariuszy rozwoju wypadków”.W obecnej sytuacji menedżerowie odpowiedzialni za rozwój i bezpieczeństwo informatyczne przedsiębiorstw muszą mocno konkurować o fundusze, kiedy zarząd

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Microsoft kontynuuje program „Partners in Learning” i przyznaje kolejne fundusze
2008-03-21 12:57:19

Warszawa, 29 stycznia 2008 r. – Firma Microsoft poinformowała, że w ciągu następnych 5 lat przeznaczy kwotę 235,5 mln dolarów na kontynuację programu „Partners in Learning” realizowanego w przeszło 100 krajach świata. W ten sposób łączny wkład firmy w ciągu 10 lat trwania programu sięgnie niemal 500 mln dolarów. Celem inicjatywy jest zapewnienie nauczycielom i placówkom oświatowym dostępu do wysokiej jakości materiałów dydaktycznych oraz szkoleń, by w efekcie w pełni wykorzystać potencjał młodzieży szkolnej oraz przygotować ją do aktywności zawodowej i gospodarczej w nowoczesnej gospodarce opartej na wiedzy. Program „Partners in Learning” jest realizowany w Polsce od początku 2004 roku.

stron: 1 2 3

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń roi

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.