Kursy językowe2011-04-12 10:06:26Większość zażarcie broni się przed nimi, uważając, iż udział w kursach językowych za bardzo absorbuje, a efekty końcowe są i tak mizerne. |
|
Złap oddech, czyli o świadomym zarządzaniu stresem2011-04-01 15:52:24Celem strategii zarządzania stresem, szczególnie tych nastawionych na jednostkę jest uczenie pracowników rozpoznawania sytuacji stresujących w ich pracy oraz poza nią, a następnie rozpoznawania następstw stresu na poziomie zachowania i emocji. Kolejny krok to trening antystresowy.. |
|
Jak sprawdzić wiarygodność sklepu internetowego?2011-03-23 12:35:04Zakupy przez Internet są tańsze i wygodniejsze niż tradycyjne. Jednak wielu konsumentów nie ma do nich zaufania. |
|
Co trzeba wiedzieć o płatnościach za e-zakupy?2011-02-23 15:55:12Przelew ekspresowy czy karta kredytowa? Taki dylemat ma wielu internautów, którzy upolowali cenową okazję w wirtualnym sklepie lub serwisie aukcyjnym. |
|
Oszustwa i triki w cyberprzestrzeni2011-02-01 14:59:27Internet stał się dla przestępców nowym miejscem, w którym istnieje możliwość łatwego wyłudzenia pieniędzy od nieświadomych konsumentów. |
|
Szkolenia dla kobiet - Coaching - Kobieta Liderem2011-01-26 10:13:12Kobieta coach poszerzy silne strony i potencjał podwładnych o nowe dla nich aspekty doprowadzając tym samym do zamierzonej poprawy funkcjonowania pracowników. |
|
Zarządzanie czasem2011-01-21 08:28:07Ciągle brakuje Ci czasu aby załatwić wszystkie sprawy w domu i pracy? A może gonią Cię terminy powodując stres i nerwowość? Masz wrażenie, ze doba jest za krótka aby zakończyć w terminie wszystkie prace i zobowiązania? |
|
Szkolenia są za krótkie2011-01-21 08:13:15"Szkolenia są za krótkie" - To opinia jednego z uczestników szkolenia Zaawansowane Techniki Negocjacji, prowadzonego przez Wojciecha Szewczykowskiego, które odbyło się w dniach 17-18 stycznia tego roku. Jest nam bardzo miło czytać takie opinie. |
|
Negocjacje 1001 nocy2011-01-13 11:20:28Jedną z wielu ról współczesnego menedżera jest negocjowanie. Negocjator, który tylko improwizuje, nie ma specjalnych szans na osiągnięcie satysfakcjonującego go porozumienia. Wynika to między innymi z faktu, że osoba po drugiej stronie stołu będzie doskonale przygotowana do prowadzenia rozmów, a dok |
|
Trudny Człowiek. Trudny Klient.2011-01-13 11:10:23„Trudny Człowiek” - Któż to taki? Czy w ogóle można o kimś powiedzieć, że jest trudnym człowiekiem? Czy mamy prawo kogoś w ten sposób osądzać? Czy przez przyjęcie tego prawa nie stawiamy na wyższej pozycji w stosunku do drugiego człowieka? Skąd się biorą „trudni ludzie”? Jak wpływają na nas samych? |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń Poradniki
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.