Obsługa klienta jest najważniejsza2015-08-25 10:37:44Przedsiębiorstwa i instytucje dążą do jak najlepszego wypromowania swoich produktów lub do podniesienia ich jakości, sądząc, że dzięki temu zwiększą sprzedaż. Jednak rozmaite starania mogą pozostać niezauważone, jeśli zabraknie odpowiedniej obsługi klienta. |
|
Kreatywność w biznesie2015-07-22 14:07:05Kreatywność w biznesie i pracy bywa mylnie utożsamiana wyłącznie z kolorowymi kredkami, rysunkami na flipcharcie, krzykliwymi hasłami w reklamach, czy też z wdrażanymi przez twórczych dyrektorów usprawnieniami, które często wprowadzają do firmy jedynie chaos. |
|
Rezerwacja sali konferencyjnej. Jak się do tego zabrać?2015-06-30 13:49:49Organizacja konferencji lub imprezy firmowej to zadanie czasochłonne. O rezerwacji pomieszczeń w wybranym kompleksie warto pomyśleć odpowiednio wcześniej. Wówczas można liczyć, że wydarzenie będzie dobrze zorganizowane, a jego uczestnicy zadowoleni. |
|
ISO 50001 - ekonomiczne rozwiązanie dla przedsiębiorstw2015-06-19 10:46:14Norma ISO 50001 jest systemem efektywnego zarządzania energią w przedsiębiorstwach. Dzięki jej wdrożeniu firmy mają możliwość znacznego ograniczenia kosztów produkcji poprzez zmniejszenie zużycia energii. |
|
Jak zbudować skuteczną infolinię?2015-06-18 08:30:32Infolinia jest jednym ze sposobów na nawiązywanie bezpośredniej relacji z klientem - obecnym i potencjalnym. Jak nowoczesna firma powinna podejść do budowania swojego call center? |
|
Jakie szkolenia są popularne w polskich firmach2015-06-16 08:48:30Szkolenia z Unii Europejskiej przez pewien czas nie były dostępne, rynek szkoleniowy w Polsce nie popadł w marazm. Firmy, szczególnie te większe, nie zrezygnowały z dokształcania swoich pracowników, a nawet zaczęły kierować się w stronę nowych, wcale nie darmowych. |
|
Jak otrzymać dofinansowanie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną?2015-06-12 08:46:26W kwietniu do konsultacji publicznych został skierowany projekt rządowego programu pomocy uczniom Wyprawka szkolna na rok szkolny 2015/2016. |
|
Na mobbing trzeba reagować2015-06-08 09:04:26Kolejny raz w tym miesiącu spotykasz się w pracy z nieuzasadnioną krytyką, podważaniem kompetencji i niewybrednymi docinkami? Czy to szef znów miał zły dzień? A może współpracownikowi ponownie nie udał się żart? Nie łudź się – to już mobbing! |
|
Szkolenie dla Działu Zakupów2015-05-28 11:01:34Jak stworzyć i realizować strategię współpracy działu zakupów z dostawcami? Jakie reguły zarządzą relacjami Kupiec - Dostawca? Na te wiele innych pytań poszukiwali odpowiedzi uczestnicy szkolenia "Zarządzanie Dostawcami. Szkolenie dla Działu Zakupów". |
|
Zarządzanie Zespołem Produkcyjnym – pełen perfekcjonizm2015-05-27 10:07:21"Pełen perfekcjonizm", "Treściwie, dużo praktyki, ze zwróceniem uwagi na ważne rzeczy" - takie opinie przeważały wśród uczestników oceniających szkolenie otwarte "Zarządzanie Zespołem Produkcyjnym" przeprowadzone przez trenera B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa - Pana Krzysztofa Kowalewskiego. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń Poradniki
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.