Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 2.2011-07-07 13:55:56Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna strategia sprzedaży zorientowana na klienta, to wspólne budowanie wartości, przyjęcie postaw integrujących, a nie tworzenie sytuacji wygrany – przegrany. |
|
Szkolenia dla Kobiet. Asertywność2011-07-06 09:31:59Szkolenia dla kobiet to najnowsza propozycja szkoleniowa B&O NAVIGATOR. |
|
Udany debiut nowego trenera2011-07-06 09:03:13W dniach 30.06 - 1.07.2011 zadebiutował nasz nowy trener MAURICIO VARGAS TAPIAS ze swoim szkoleniem ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego Swoje pierwsze szkolenie zakończył wynikiem 4,85 punktów w sakli 1-5. |
|
Czas na letnie promocje szkoleń2011-06-22 09:43:24Wakacje od szkoły, wakacje od rodziny, bądź wakacje od pracy – tak najczęściej wyglądają nasze letnie urlopy, ale nie dla wszystkich. Wielu w tym czasie nadrabia zaległości w najróżniejszych dziedzinach życia, w tym także zaległości w edukacji. |
|
Warszawa to dobre miejsce na szkolenia2011-06-15 13:32:51Szkolenia Warszawa - doskonałe szkolenia dla firm z Warszawy i Mazowsza |
|
Czas agresywnych sprzedawców minął?2011-06-14 12:38:34Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jest możliwe. To się zdarza. A potem znów, gdy obserwuję krajowy rynek usług ogarnia mnie wizja mniej optymistyczna. |
|
Wyniki ankiety i konkursu – Reklama internetowa a reklama tradycyjna.2011-05-26 10:19:08Reklama internetowa wypiera reklamę pojmowaną w ujęciu tradycyjnym – tak oceniają specjaliści. Serwis www.szkolenia24h.pl przeprowadził badania ankietowe w celu określenia zakresu reklamy internetowej i innej w branży szkoleniowej. |
|
Sprawozdanie z XIV Zjazdu Klubu Doskonalenia Zarządzania2011-05-25 11:54:2512 maja br. w Centrum Konferencyjnym PIAP w Warszawie, odbył się XIV Zjazd Klubu Doskonalenia Zarządzania. W spotkaniu udział wzięli nowi i stali członkowie Klubu oraz przedstawiciele patronów merytorycznych Klubu – SGS, TÜV NORD oraz po raz pierwszy przedstawiciel jednostki certyfikującej ISOQAR. |
|
Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń2011-05-23 16:37:29Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń, to propozycja wyjątkowo skutecznych szkoleń z zakresu obsługi klienta organizowanych przez na terenie całej Polski przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. |
|
Szkolenia dla dzieci – szkolenia dla seniorów2011-05-19 11:51:02Przed nami wakacje, a z nimi czas odpoczynku i zabawy. Jednak czy dla wszystkich? |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń Artykuły o tematyce szkoleń/kursów
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.