Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2011-05-23 16:37:29. Aktualizowano 2024-04-14 14:28:12
Ojciec, współczesnego zarządzania, Drucker, powiedział, że szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować. Dlatego tego też, główny potencjał firmy to zadowoleni klienci.
Szkolenie to przeznaczone jest dla wszystkich, którzy mają na co dzień kontakt z klientem, a więc budują wizerunek firmy. Skupia się ono na dwóch biegunach pracy: pokazuje jak dbać o interesy klienta dbając jednocześnie o interes firmy oraz ...
więcej o tym szkoleniu na: www.bonavigator.pl/szkolenia-obsluga-klienta
Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.
Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd. Ale spróbuj zadać sobie pytanie: Co to oznacza? Co oznacza, że klient powinien szybko otrzymać interesujące go informacje? Szybko to w ciągu 5 godzin czy 5 minut? Klient oczekuje uprzejmości, prawda ...
więcej o tym szkoleniu na: www.bonavigator.pl/szkolenia-obsluga-klienta
Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem. Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Takie zachowania wywołują w nas silne reakcje emocjonalne, z którymi nie zawsze potrafimy sobie poradzić ...
więcej o tym szkoleniu na: www.bonavigator.pl/szkolenia-obsluga-klienta
Dziś przy ogromnej konkurencji na wielu rynkach, gdy oferowane produkty są zbliżone zarówno cenowo jak i jakościowo nastała era "relacji". Sam produkt rzadko sprzedaje - klient oprócz produktu czy usługi kupuję szybkość, szacunek, indywidualne traktowanie, elastyczność, zaufanie ...
więcej o tym szkoleniu na: www.bonavigator.pl/szkolenia-obsluga-klienta
Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie? Zaskakujący jest fakt, że tylko 5% z nich składa reklamacje. Pozostałe 95% sądzi, że nie warto zawracać sobie głowy reklamacją albo nie wie jak, lub do kogo się z tym zwrócić ...
więcej o tym szkoleniu na: www.bonavigator.pl/szkolenia-obsluga-klienta
Kluczowi klienci to 20% takich klientów, którzy dostarczają 80% zysków. Kluczowi klienci, to tacy którzy mają potencjał by zaliczać się do kategorii 20/80. Kluczowi klienci, to tacy których nie można zaliczyć do kategorii 20/80, ale prawdopodobieństwo ich pozyskania jest bardzo wysokie. Ale także ...
więcej o tym szkoleniu na: www.bonavigator.pl/szkolenia-obsluga-klienta
Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.