Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Obsługa trudnego klienta - szkolenie dofinansowane

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2014-08-20 14:18:54. Aktualizowano 2024-05-05 23:58:34

Są jeszcze wolne miejsca na szkolenie "Obsługa trudnego Klienta" realizowane w ramach projektu "Dofinansowane Szkolenia Otwarte".

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na najbliższą edycję szkolenia "Obsługa trudnego klienta". Szkolenie to jest realizowane w ramach II edycji projektu "Dofinansowane Szkolenia Otwarte".

 

W ramach projektu dostępne następujące szkolenia:

 

Obsługa trudnego klienta -ostatnie wolne miejsca - sprawdź szczegóły

Celem tego szkolenia jest uświadomienie i rozwinięcie umiejętności związanych z odpowiednimi reakcjami na tego rodzaju zachowania, w taki sposób aby nie urazić klienta i równocześnie obronić siebie przed negatywnymi skutkami ataku.

 

Umawianie spotkań przez telefon. Jak zwiększyć ilość umawianych spotkań handlowych? Warsztaty z elementami treningu z nagrywaniem rozmów

Głównym celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności umawiania spotkań handlowych poprzez trening sprzedażowy. Szkolenie będzie realizowanie w formule skoncentrowanej tylko i wyłącznie na umawianiu spotkań. Warsztat skupia się na podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach rozmowy. Dzięki nagrywaniu i odsłuchiwaniu rozmów od razu podniesiesz poziom swoich umiejętności!

 

Techniki obrony ceny

Celem warsztatu jest opanowanie praktycznych technik, konkretnych wypowiedzi, dzięki którym możliwe będzie osiągnięcie korzystnego rezultatu negocjacyjnego i prowadzenie rozmów cenowych na partnerskich zasadach.

Uczestnicy szkolenia poznają i przećwiczą na konkretnych realnych sytuacjach sprzedażowych z ich życia zawodowego odpowiedzi na zastrzeżenia cenowe oraz skuteczną prezentację oferty.

 

Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji

Dzięki wiedzy trenera i warsztatowej formie szkolenia, uczestnicy:

  • Nauczą się analizować poczynania konkurencji i wyciągać wnioski, które posłużą do przygotowania lepszej i atrakcyjniejszej oferty.
  • Dowiedzą się, jak opracować własną strategię przejęcia klienta konkurencji.
  • Przygotują się do prowadzenia rozmowy handlowej z klientem konkurencji.
  • Poznają i nauczą się korzystać z zasad prowadzenia działań sprzedażowych wykorzystywanych wobec klientów konkurencji.

Zapraszamy do zapoznania się z programami szkoleń dostępnymi na http://szkolenia-otwarte.com.pl/szkolenia-dofinansowane-harmonogram/.

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego 22 675 91 70.

 

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Obsługa trudnego klienta - szkolenie dofinansowane - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.