Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2014-08-20 14:18:54. Aktualizowano 2024-05-05 23:58:34
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na najbliższą edycję szkolenia "Obsługa trudnego klienta". Szkolenie to jest realizowane w ramach II edycji projektu "Dofinansowane Szkolenia Otwarte".
W ramach projektu dostępne następujące szkolenia:
Celem tego szkolenia jest uświadomienie i rozwinięcie umiejętności związanych z odpowiednimi reakcjami na tego rodzaju zachowania, w taki sposób aby nie urazić klienta i równocześnie obronić siebie przed negatywnymi skutkami ataku.
Głównym celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności umawiania spotkań handlowych poprzez trening sprzedażowy. Szkolenie będzie realizowanie w formule skoncentrowanej tylko i wyłącznie na umawianiu spotkań. Warsztat skupia się na podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach rozmowy. Dzięki nagrywaniu i odsłuchiwaniu rozmów od razu podniesiesz poziom swoich umiejętności!
Celem warsztatu jest opanowanie praktycznych technik, konkretnych wypowiedzi, dzięki którym możliwe będzie osiągnięcie korzystnego rezultatu negocjacyjnego i prowadzenie rozmów cenowych na partnerskich zasadach.
Uczestnicy szkolenia poznają i przećwiczą na konkretnych realnych sytuacjach sprzedażowych z ich życia zawodowego odpowiedzi na zastrzeżenia cenowe oraz skuteczną prezentację oferty.
Dzięki wiedzy trenera i warsztatowej formie szkolenia, uczestnicy:
Zapraszamy do zapoznania się z programami szkoleń dostępnymi na http://szkolenia-otwarte.com.pl/szkolenia-dofinansowane-harmonogram/.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego 22 675 91 70.
Obsługa trudnego klienta - szkolenie dofinansowane - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.