Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2010-05-05 12:53:13. Aktualizowano 2024-04-26 22:42:39
Tytuł jaki otrzymała Pani Agata Pawłowska został przyznany na podstawie opinii uczestników szkolenia OBSŁUGA REKLAMACJI, które odbyło się 16 kwietnia 2010
Trener oceniany był pod względem przekazanej wiedzy, przygotowania i sposobu prowadzenia zajęć. Średnią jaką otrzymał to 5,00 na 5,00 możliwych.
Oto niektóre komentarze uczestników zamieszczane w ankietach poszkoleniowych:
"Profesjonalizm"
"Dobre przygotowanie merytoryczne, czwórka za brak możliwości wypowiedzenia się nim zapomniałem co chciałem powiedzieć."
"Super przygotowane w miłej atmosferze, poparte ćwiczeniami."
"Szkolenie prowadzone w dynamiczny sposób. Nie opierało się na czytaniu regułek, ale na analizie problemów oraz rozmowie."
Dziękujemy za pochlebne opinie, życząc jednocześnie uczestnikom pełnego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności, a trenerowi rzecz jasna dalszych sukcesów.
Najbliższe szkolenia jakie prowadzi Agata Pawłowska - Tutaj
Zapoznaj się z notka biograficzną trenera - Tutaj
TRENER MIESIĄCA KWIECIEŃ 2010 - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.