Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Technologie internetowe w praktyce hoteli, spa, biur podróży

Napisany przez M-S-M dnia 2010-02-22 15:51:30. Aktualizowano 2024-04-24 19:48:17

Zapraszamy do udziału w seminarium 25 marca 2010 roku, Warszawa

 

W PROGRAMIE (10:00-16:00)

Strategiczna rola Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw turystycznych

- tendencje zachodzące na najbardziej rozwiniętych rynkach turystycznych, a także w coraz większym zakresie w Polsce, wskazują, że Internet staje się obecnie jednym z najważniejszych czynników określających sposób prowadzenia działalności marketingowej  przez przedsiębiorstwa turystyczne

- wywiera on bardzo istotny wpływ nie tylko na dystrybucję, ale również na pozostałe elementy marketing mix, stanowiąc jeden z kluczowych czynników kształtujących przewagę konkurencyjną

- strategiczna rola Internetu stwarza więc imperatyw stałego poszerzania wiedzy dotyczących technik i narzędzi na nim opartych oraz czynników zewnętrznych wpływających na efektywność jego wykorzystania

Mirosław Nalazek

 

Systemy rezerwacji on line na stronach (witrynach) internetowych:

- sposoby integracji ofert specjalnych z system rezerwacji online

- możliwości sprzedaży usług dodatkowych (wycieczki, oferta SPA, inne specjalistyczne usługi podwyższające wartość rezerwacji)

- dodatkowe moduły związane z systemami rezerwacji online (systemy dla klientów biznesowych, systemy lojalnościowe)

- formy płatności, sposoby rozliczenia z klientem

- bezpieczeństwo

- integracja z systemami PMS

- administrowanie systemem, możliwości generowania statystyk rezerwacji hotelowych

Łukasz Kidoń, Wirtualny Turysta

 

Rynek hoteli w Polsce:

- Charakterystyka rynku noclegowego w Polsce: liczba obiektów, rozmieszczenie, kategoryzacja, specyfika

- Jednostki zespolonego działania w hotelarstwie, czyli sieci, hotelowe grupy kapitałowe i porozumienia marketingowe na polskim rynku hoteli

- Sposoby prowadzenia akcji marketingowych i pozyskiwania gości przez funkcjonujące na polskim rynku grupy i pojedyncze obiekty

Andrzej Szafrański, Instytut Hotelarstwa

 

Jak zbudować efektywną stronę internetową hotelu?

- Jak przedstawić ofertę hotelu w Internecie?

- Funkcjonalność współczesnych stron hotelowych

- Mechanizmy rezerwacyjne i ich integracja

- Podejście do tworzenia projektu graficznego

- Nowoczesne technologie wykonania stron

- Kontrola jakości wykonania

- Promocja i analiza skuteczności strony

Marcin Dragan, Managing Director, PROFITROOM

 

Prezentacja firmowa.

 

Strategia marketingowa hoteli w Internecie:

- Wizytówka hotelu czy kanał komunikacji – rola i kluczowe elementy skutecznej strony www

- Internetowe ścieżki dotarcia z ofertą do klienta - koszty a korzyści

- Strona www a revenue management w kontekście typu, wielkości i lokalizacji hotelu

Jacek Piasta, Instytut Hotelarstwa

 

Profesjonalne stosowanie systemów IT przy określaniu funkcji usługowych hoteli i obiektów turystycznych - na etapie ich projektowania.

Piotr Szpytma, Micros-Fidelio

 

Ochrona danych osobowych klientów. Odpowiedzialność związana z przetwarzaniem danych osobowych.

Podstawy prawne ochrony danych osobowych

Rodzaje danych osobowych przetwarzanych w usługach turystycznych

Podstawowe obowiązki zakresie ochrony danych osobowych

Zabezpieczenie danych osobowych

dr Grzegorz Sibiga, Instytut nauk Prawnych PAN

 

 

Koszt udziału jednej osoby:

- 420 zł + 22% VAT - zgłoszenia do 11 marca dla przedstawicieli hoteli, SPA, ośrodków wypoczynkowych, biur podróży

- 550 zł + 22% VAT - zgłoszenia od 12 marca dla przedstawicieli hoteli, SPA, ośrodków wypoczynkowych, biur podróży

- 900 zł + 22% VAT - dla przedstawicieli firm z sektora IT

 

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały konferencyjne, poczęstunek w przerwie w obradach.

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

www.centrumpr.com.pl/formularz_hotele.pdf

 

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., Kontakt: pr@cpi.com.pl

 

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Technologie internetowe w praktyce hoteli, spa, biur podróży - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.