Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Lider eTurystyki – nagroda dla najlepszych hoteli i biur podróży w internecie!

Napisany przez M-S-M dnia 2013-11-05 11:57:32. Aktualizowano 2024-04-04 06:44:53

Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę?

To częste pytania, które zadają sobie właściciele hoteli i dyrektorzy biur podróży odpowiedzialni za sprzedaż, szczególnie obecnie, gdy w dobie internetu kilkanaście milionów Polaków, każdego roku aktywnie poszukuje usług turystycznych w sieci, a opinia jednego niezadowolonego klienta może zaważyć na postrzeganiu całej organizacji.

Program Certyfikacji Lider eTurystyki został stworzony z myślą o wyróżnieniu najlepszych przedstawicieli branży turystycznej i hotelarskiej, którzy zapewniają bezpieczeństwo, wiarygodność i prowadzą profesjonalne działania w nowoczesnych kanałach komunikacji. Misją programu Lider eTurystyki jest podnoszenie jakości obsługi klienta w biurach podróży i hotelach oraz zapewnienie konsumentowi najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu w procesie rezerwacji ofert i usług za pośrednictwem internetu.

Hotele, obiekty hotelowy, biura podróży i agencje turystyczne, które zdecydują się na uczestnictwo w Programie przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest weryfikacja ich aktywności internetowej. Analiza obejmuje kilkadziesiąt punktów, które podzielone są na cztery kategorie:

  • poziom obsługi klienta w kanale online
  • przyjazność i wiarygodność witryny www
  • aktywność internetowa w świetle obowiązujących przepisów prawa
  • profesjonalizm w marketingu online

Laureaci Programu otrzymują godło, certyfikat i tytuł Lidera eTurystyki. Dodatkowo organizator Programu zapewnia wszystkim Liderom promocję w internecie.

„W czasach ogromnego wzrostu znaczenia internetu w procesie sprzedaży usług turystycznych i hotelarskich, jedną z dróg do sukcesu w warunkach nieustannej i coraz ostrzejszej konkurencji, staje się prowadzenie działań w oparciu o najwyższe standardy. Tego oczekują zarówno goście hotelu, jak i klienci biur podróży. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Program Lider eTurystyki, który wskazuje i rekomenduje klientom najlepszych przedstawicieli turystyki w wirtualnym świecie. Dla hoteli i biur podróży uczestnictwo w Programie to prestiż, wzmocnienie wizerunku i potwierdzenie nowoczesności i innowacyjności danej firmy – to również duża szansa na większą liczbę rezerwacji internetowych.” – mówi Rafał Marek, dyrektor Programu Lider eTurystyki.

Do Programu mogą przystąpić przedstawicie turystyki i hotelarstwa, dla których internet jest ważnym narzędziem promocji i sprzedaży swoich usług. Szczegółowe informacje dotyczące Programu Lider eTurystyki znajduje się na stronie internetowej: www.LIDEReTURYSTYKI.pl.

Kontakt i dodatkowe informacje:

dr Rafał Marek - biuro@lidereturystyki.pl  - tel. 606 802 282 - http://LidereTurystyki.pl

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Lider eTurystyki – nagroda dla najlepszych hoteli i biur podróży w internecie! - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.