Napisany przez M-S-M dnia 2011-10-03 13:09:10. Aktualizowano 2024-04-02 17:20:33
Na to i wiele innych pytań odpowie światowej sławy psycholog prof. Robert Cialdini, który weźmie udział w seminarium "Psychologia marketingu". Odbędzie się ono 10 i 11 października we Wrocławiu.
Jednym z patronów medialnych wydarzenia - organizowanego przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej - jest serwis Nauka w Polsce - Polskiej Agencji Prasowej.
"Zagadnienia marketingu, z założenia swego, mają charakter interdyscyplinarny. W ostatnich dekadach szczególnie dużego znaczenia nabiera w nich tematyka psychologiczna. () Także w Polsce coraz wyraźniejsze jest zainteresowanie świata marketingu zdobyczami naukowej psychologii. Nic w tym dziwnego. Psychologia jest wszak nauką o mechanizmach ludzkiego zachowania. Psychologowie badają emocje i motywacje, percepcję, myślenie i podejmowanie decyzji - słowem, to wszystko co jest podstawą marketingu" - wyjaśnia prof. Dariusz Doliński z SWPS.
Jak informuje, uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać wykładów czołowych psychologów, zajmujących się zagadnieniami sprzedaży towarów i usług, reklamą, finansami. Program konferencji uzupełni sesja posterowa, w której badacze różnych dyscyplin nauki i praktycy zaprezentują swoje dokonania.
Pierwszego dnia konferencji kilkugodzinny wykład na temat wykorzystania technik wpływu społecznego w marketingu wygłosi prof. Robert Cialdini z Arizona State University - światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej. "Profesora Cialdiniego ani na świecie, ani w Polsce przedstawiać nie trzeba. Warto jednak powiedzieć wszystkim, którzy nie mieli z nim bezpośredniego kontaktu, że uczestnictwo w jego warsztacie jest czymś, co zmusza do refleksji, uczy, bawi i głęboko zapada w pamięć. Często też zmienia podejście do wykonywanej dotychczas pracy, otwiera oczy na wiele spraw" - zapowiada prof. Doliński.
W seminarium obok prof. Cialdiniego wezmą udział uznani naukowcy zajmujący się językiem perswazji, neuromarketingiem, psychologią inwestowania, marketingiem politycznym, zachowaniami ekonomicznymi, znakiem towarowym i kształtowaniem rzeczywistości gospodarczej, w tym prof. Jerzy Bralczyk, prof. Rafał Ohme, prof. Andrzej Falkowski, dr hab. Wojciech Cwalina, dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz.
PAP - Nauka w Polsce
ekr/ agt/bsz
źródło: www.naukawpolsce.pap.pl
Prof. Cialdini opowie o technikach perswazji w marketingu we wrocławskim SWPS - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.