Napisany przez Michalska Małgorzata dnia 2016-01-28 12:02:21. Aktualizowano 2024-04-16 13:09:31
Obok cieszących się dużym zainteresowaniem eventom poświęconym tematyce biznesowej, coachingowej, marketingowej czy start up’wej rośnie popularność konferencji oraz szkoleń z zakresu zdrowego trybu życia. Nie da się nie zauważyć, że ma to związek przede wszystkim ze zmianą stylu życia ludzi, którzy chętniej inwestują czas w pozyskiwanie wiedzy na ten temat.
Przyjrzyjmy się zatem bliżej tym 3 kategoriom i sprawdźmy co je charakteryzuje.
Konferencja jest to oczywiście pewna forma spotkań – zgromadzenie nawet kilkuset uczestników w jednym miejscu w celu pozyskania informacji na dany temat. Konferencja może mieć charakter krajowy albo międzynarodowy. Może być poświęcona jednemu zagadnieniu, czyli wiązać się z wystąpieniem jednego prelegenta lub wielu i wówczas zaoferować uczestnikom możliwość wysłuchania kilku, ciekawych wystąpień.
Na powodzenie konferencji wpływ ma wiele czynników – są to przede wszystkim omawiany temat, prelegenci zaproszeni do jego omówienia (dobrze, jeśli są to osoby znane w danym środowisku), czas rozpoczęcia przygotowywania tak dużego eventu czy lokalizacja.
Szkolenia to kolejna forma spotkań – ale znacznie mniejszej liczby ludzi. Osób, które są zainteresowane zdobyciem wiedzy na konkretny temat. Obecnie szkolenia łączą w sobie wartość teoretyczną z praktyczną – umożliwia to uczestnikom weryfikowanie na bieżąco pozyskiwanych informacji. Przykładami szkoleń dostępnych na rynku są szkolenia ISO, szkolenia HACCP, szkolenia marketingowe czy szkolenia z biznesu.
Warto wiedzieć również o tym, że na rynku funkcjonują szkolenia otwarte, zamknięte, wewnętrzne, indywidualne, grupowe, a także online. Dlatego osoby zainteresowane na przykład wspomnianymi szkoleniami ISO powinny wybrać formę szkolenia, która odpowiada im najbardziej. Przykłady szkoleń ISO znaleźć można w ofercie www.szkolenia.bureauveritas.pl.
Targi mają nieco inny charakter od wcześniej omawianych form zdobywania wiedzy. Realizowane są one przede wszystkim w celach reklamowych – są z jednej strony miejscem, gdzie różne firmy mogą zaprezentować swoją ofertę, a z drugiej strony umożliwiają uczestnikom znalezienie firm, z którymi chcieliby współpracować.
Organizatorzy targów chcąc przyciągnąć większą rzeszę uczestników decydują się na uatrakcyjnianie tego typu spotkań. A mianowicie łączą je z konferencjami. Dzięki czemu goście mogą zarówno poznać ofertę biznesową jak i posłuchać ciekawych prelekcji.
Konferencje, targi, szkolenia – miejsca pozyskiwania wiedzy - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.