Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

HUMOR I REKLAMA, czyli śmieszna reklama w Internecie

Napisany przez Michalska Małgorzata dnia 2012-06-26 11:46:04. Aktualizowano 2024-04-20 21:08:58

Poznaj sekret reklamy, który zwiększy sprzedaż i dochody w Twojej firmie.

Autorem artykułu jest s m


Czy Twoje reklamy są ciągle nieskuteczne? Prowadzisz sprzedaż przez Internet i nie wiesz, jak zwiększyć oglądalność swojej witryny? Nie wiesz, jak skutecznie reklamować się i osiągać większe zyski?

Sprzedajesz na serwisie aukcyjnym, a wystawione przedmioty nie znajdują nabywców?
Wysyłasz ciągle mailingi, które nie dają żadnych rezultatów?
Potrzebujesz oryginalnego pomysłu, który przyciągnie wzrok i wzbudzi zainteresowanie klienta?

„Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie.”
Autor: Mark Twain

Czy wiedziałeś o tym, że ilustracja jest głównym elementem skutecznej reklamy, a dopiero potem nagłówek i tekst?

Jak olbrzymią rolę w reklamie odgrywają nagłówek i tekst...?
...dowiesz się później.

Według pewnych amerykańskich badań, aż 52% ludzi przeglądających reklamy zwraca uwagę przede wszystkim na ILUSTRACJĘ. Tak, jak dobra reklama, tak i ilustracja powinna przyciągnąć uwagę, pobudzić zmysły i zachęcić do kupna.

Nie byłoby dobrej reklamy bez odpowiedniej ilustracji, ale co z tekstem reklamowym?

„Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których ty znasz. Ważne jest, kto chce poznać ciebie.”
Autor: Dale Carnegie

Czy wiedziałeś, że ilustracja i nagłówek stanowią integralną część każdej reklamy?

Można powiedzieć, że ilustracja i nagłówek tworzą jedność. Sama ilustracja bez nagłówka nie miałaby najmniejszego sensu, tak jak sam nagłówek bez ilustracji. Razem stanowią najważniejszą część reklamy. W reklamie, po ilustracji, zazwyczaj wzrok skupia się na nagłówku. Nagłówek stosuje się po to, by zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Powinien przedstawiać korzyści i zalety, ma także ogromny wpływ na sprzedaż, a dopiero na końcu czytany jest właściwy tekst reklamy.

 

Poznaj

- Pozycjonowanie - SEO

- Audyt strony internetowej online - Czym jest i kiedy go wykonać?

Teksty reklamowe

Dobry tekst reklamowy powinien:
przyciągnąć wzrok klienta,
przykuć uwagę,
wywołać zainteresowanie,
zawierać korzyści,
podkreślać najważniejsze cechy produktu,
wzbudzać pozytywne emocje,
wywołać pożądanie,
zachęcać do kupna,
powinien być napisany prostym językiem, zrozumiałym dla każdego,
oraz przedstawiać prawdziwe fakty.

Dlatego podstawowe zasady dobrej reklamy to:

ilustracja,
nagłówek,
tekst reklamy,
logo.

Kompozycja reklamy

Bardzo ważną rolę odgrywa kompozycja reklamy. By bardziej przykuć uwagę osób patrzących na reklamę, ilustracja powinna znajdować się po lewej stronie, a tekst po prawej.

www.smart.netgaleria.pl

Jeśli w jakiś artykuł wtopiony jest przekaz reklamowy z ilustracją, to powinien znajdować się po lewej stronie artykułu. Logo firmy powinno znajdować się w po prawej stronie ilustracji- rysunku lub po lewej stronie tekstu reklamowego. Ważna jest również kolorystyka, najlepsze kolory to białe tło z czarnym tekstem lub czarne tło z białym tekstem.

W reklamie ważny jest jej czas emisji - ale jak ten czas wydłużyć w Internecie?

Wystarczy, że umieścisz reklamę na różnych podstronach swojej witryny internetowej. Najlepiej, żeby reklama była w różnych wersjach kolorystycznych oraz tekstowych, by nie znudzić nią osób przeglądających strony.

„Działaj, jakby każda osoba, którą spotykasz miała na szyi napis 'Spraw, bym poczuł się ważny'.
Nie tylko odniesiesz sukces w sprzedaży, ale także w życiu.”
Autor: Mary Kay Ash

Jaki rodzaj ilustracji jest prawdopodobnie najlepszy?

Rysunki satyryczne
Stają się coraz bardziej popularne we wszelkiego rodzaju reklamach. Są zabawną i oryginalną formą przekazu, inną od tych spotykanych na co dzień. Humor w reklamie bardziej przyciąga uwagę potencjalnego klienta. Reklama z humorem jest szybciej zapamiętywana. Pozostaje wtedy w głowach i umysłach na dłużej. Więc dlaczego nie wykorzystać humoru w swoich produktach i usługach?

Bardzo ważną rolę odgrywa tutaj grupa docelowa. Nie wszystkich śmieszą te same dowcipy, dlatego warto wcześniej zastanowić się, do jakich odbiorców ma być kierowana reklama...

Do jakich celów można wykorzystać ilustrację - rysunek satyryczny?

„Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci,
nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś,
kto zrobi to lepiej niż my.”
Autor: Henry Ford

Wyobraź sobie, że prowadzisz newsletter na swojej stronie www, i wysyłasz mailingi z ofertami usług swoim klientom.
Dlaczego więc nie wykorzystać do tych celów rysunków o zabawnej treści oraz przyciągający uwagę tekst reklamowy?
W tym przypadku e-kartki wysyłane na święta mogą być dobrym rozwiązaniem, a także wszelkiego rodzaju oferty sprzedażowe.

Mailing
Zastanawia Cię to, dlaczego ludzie nie reagują na Twoje maile?
Chcesz napisać dobre ogłoszenie, wysłać mailing, a nie masz pomysłu, jak to zrobić?
Pomoże Ci w tym odpowiednia ilustracja oraz tekst reklamowy.

Aukcje internetowe
Czy zdajesz sobie sprawę, że aukcje przegląda tysiące osób dziennie? Wystawiasz często przedmioty, a sprzedaż jest ciągle niska? Przyciągająca wzrok ilustracja i dobrze zredagowany tekst pomogą Ci zwiększyć sprzedaż.

Portale społecznościowe
Reklama w formie rysunku satyrycznego wrzucona do rożnego rodzaju portali społecznościowych typu Facebook czy Nasza Klasa może okazać się dobrym pomysłem, ponieważ może wtedy zadziałać tzw. reklama wirusowa. Gdy użytkownikom takich portali spodoba się reklama z zamieszczonym śmiesznym rysunkiem i tekstem, zaczną oni przesyłać ją swoim znajomym, a koszty kampanii reklamowych znacznie się obniżą.

Jeśli zobaczymy śmieszną reklamę zamieszczoną w mało optymistycznym artykule, np. w informacjach dnia, to taka reklama będzie bardziej zapamiętana, niż śmieszna reklama wśród wesołych artykułów. W takim artykule zapamiętamy bardziej negatywny przekaz reklamowy wzbudzający lęk.

Minusem reklam z humorem jest w pewnym sensie „odciąganie” ich uwagi od zamierzonego celu, jakim jest sprzedaż produktu. Jeśli firma i produkt są dobrze znane, wtedy takie ryzyko jest mniejsze.

Czy już teraz zdajesz sobie sprawę, jak mogą wzrosnąć Twoje dochody po napisaniu dobrej reklamy i wrzuceniu do niej odpowiedniej ilustracji?

---

HUMOR I KARYKATURA

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



HUMOR I REKLAMA, czyli śmieszna reklama w Internecie - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.