Napisany przez Michalska Małgorzata dnia 2013-12-23 10:41:34. Aktualizowano 2024-03-28 03:33:49
Nic zatem dziwnego, że polecane szkolenia marketingowe tak często są poszukiwane i to nie tylko tak, gdzie toczy się handel, a coraz częściej również tam, gdzie zabiega się o pacjentów/klientów.
Marketing tradycyjny i marketing internetowy – właśnie tego typu zagadnienia powinny nas zainteresować, jeśli myśliwy o długofalowej działalności swojej firmy. Wśród szkoleń godnych polecenia powinny znaleźć się przede wszystkim:
Dla branży medycznej:
Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek – jest to szkolenie przygotowane przez firmę MatiConsulting z możliwością realizacji w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Krakowie. Dla tej grupy zawodowej przydatne będzie również szkolenie Marketing Internetowy i Social Media przygotowane przez firmę Perspecta i odbywające się w Gdańsku – z tymi zagadnieniami musi być zapoznany każdy pracownik nowoczesnych klinik, gabinetów medycznych czy ośrodków działających prywatnie.
Dodatkowo personel gabinetów medycznych powinien zapoznać się z takimi zagadnieniami jak:
- Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (WSTRONEROZWOJU)
- Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. (WSTRONEROZWOJU)
- Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? (WSTRONEROZWOJU)
- Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów (WSTRONEROZWOJU)
- Marketing usług zdrowotnych (MatiConsulting)
Dla branży sprzedażowej:
Sprzedaż przenosi się do Internetu, jednak nie brakuje zwolenników tradycyjnego handlu, dlatego i ten obszar musi podlegać zmianom i unowocześnieniom. Współczesny handlowiec szkoli się w zakresie:
- Budowanie Wizerunku i Marketing w Firmie (Perspecta)
- Handel Internetowy i E-commerce (Perspecta)
- Skuteczna strategia marketingowa, czyli jak sprawić, żeby konsumenci i nabywcy wybierali nasze produkty (AVENHANSEN)
- Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? (WSTRONEROZWOJU)
- Innowacyjne narzędzia marketingowe (AVENHANSEN)
- Typologia klientów, jako narzędzie zwiększające sprzedaż (B&O Navigator)
Poznaj
- Audyt strony internetowej online - Czym jest i kiedy go wykonać?
Dla biznesu:
W świecie biznesu wszystko musi odbywać się na najwyższym poziomie, dlatego nie może tu być o żadnej przypadkowości. Dla pracowników wyższych szczebli z pewnością przydatne będą szkolenia dotyczące badań i monitoringu wdrażanych procesów marketingowych i kampanii reklamowych oraz wiele innych:
- Badanie satysfakcji klientów sposobem na poprawę jakości produktów i usług (Effect Group)
- Badania i wskaźniki marketingowe (Effect Group)
- Przejmowanie klientów konkurencji (Effect Group)
- ETYKIETA DYPLOMATYCZNA –WARSZTATY DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ (ORYLION)
- SZKOLENIA Controlling marketingowy – analiza, planowanie, wdrażanie (Effect Group)
- Planowanie Marketingowe. Budowa strategii sprzedaży (Progress Project Sp. z o.o.)
- Budowa zysku firmy z reklamy - Internet & reklama tradycyjna (AVENHANSEN)
I wiele wiele innych ciekawych szkoleń, które znajdą Państwo pod tym linkiem.
Polecane szkolenia marketingowe - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.